Øbro-con. Ønsker og præsentationer

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, selvfølgelig ...
Har du set at der også er arrangeret spisning, men det er stony der står for det og han har vist bestilt bord, men kontakt ham, hvis det er...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

frostholm wrote:er der plads til miggggg
Hey! Det er da lang tid siden, du har skrevet herinde! Velkommen tilbage! :D
Hvilke spil vil du kaste dig over på søndag?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så er det i morgen, det løber af stablen.

Adressen er:

Valby Kulturhus
Valgårdsvej 4-8
2500 Valby

På deres hjemmeside er lokaliteten illustreret således:

Image

... det kan nok gøres bedre. Men altså er det meget tæt på Valby Station.

Vi er i grupperum 3 på 3. sal.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

De oplyser fra Valby Kulturhus, at det er i orden at spise medbragt mad i lokalerne. Jeg har hele tiden tænkt, at der måske var et krav om, at man anvendte cafeen, men sådan er det åbenbart ikke. Jeg tænkte, om der var en af bilisterne, der kunne overveje at tage en el-keddel med, så der kunne blive let tilgang til kaffe? Jeg medbringer gerne noget instant kaffe... og kunne da også finde på at tage en el-keddel med, men hvis der er en anden, der er frisk på opgaven, vil jeg hellere prioritere at slæbe nogle spil med i de offentlige transportmidler...

ImageImageImageImage ... ja, jeg støtter De danske Statsbaner... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: ImageImageImageImage ... ja, jeg støtter De danske Statsbaner... :D
Uha... DSB er ellers hovedfjenden ;)

Jeg regner som sagt med at tage kage med i morgen (samt paptallerkner, plastknive og servietter!), og så overvejer jeg pt. at tage nogle pølsehorn med, som folk kan spise til frokost. Jeg ved endnu ikke, hvor mange jeg tager med (eller hvor sultne folk er :)), men der burde i hvert fald blive nok til, at alle kan smage.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:[...] Jeg regner som sagt med at tage kage med i morgen [...]
... Så meget desto mere grund til behovet for kaffe i rigelige mængder! :D
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg tager instant kaffe, rigtig kaffe, stempelkande, termokander og elkeddel med til i morgen.


hvem tager så Marvel Heroes med? :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:Jeg tager instant kaffe, rigtig kaffe, stempelkande, termokander og elkeddel med til i morgen.


hvem tager så Marvel Heroes med? :)
Vi er øjensynligt mange, der ikke læser det med småt! :wink:


Kan du reglerne i fald der er nogen, der medbringer et eksemplar?
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg har læst reglerne igennem et par gange, sidder med et flowchart fra BGG som jeg har printet ud, gennemset videoen fra bookshelf, men jeg har ikke prøvet det (af gode grunde). Men jeg synes jeg har rimeligt greb om det, ja.

Men du skal faen raseme også kun slæbe det med hvis du selv gider... du skal ikke gøre det for min skyld (kun) til gengæld så lover jeg at du ikke skal bære det hjem :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:[...] Men du skal faen raseme også kun slæbe det med hvis du selv gider... du skal ikke gøre det for min skyld (kun) til gengæld så lover jeg at du ikke skal bære det hjem :)
Jeg har ikke så meget imod at slæbe det med, hvis det rent fysisk kan lade sig gøre. Dog er jeg stadig indstillet på at skulle spille Titan om eftermiddagen, hvis det overhovedet kan lade sig gøre... Falder det fra hinanden grundet manglende opbakning er jeg selvfølgelig klar på Marvel Heroes...
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Mest så andre ved det, da jeg lige har svaret i pm også:

Jeg planlægger at der er et Marvel Heroes spil til stede i morgen.
MEN!!... jeg holder selvfølgelig mit eget løfte om at stille op hvis der mangler en spiller til Titan, så hvis Jens dømmer at Titan er værd at opleve kun tre personer, så er det det vi gør om eftermiddagen. Jeg har selv ejet og spillet Titan, så det er mest for andres skyld jeg stiller op :)

Hvis Jens til gengæld dømmer at Titan skal opleves med en vis mængde spillere og annullerer det, så har vi Marvel Heroes istedet, da det efter sigende fungerer nogenlunde lige godt med 2, 3 eller 4 spillere.

Hvis jeg ender med at spille Titan, er andre mere end velkomne til at prøve at spille Marvel.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Hm... jeg kan se, at til næste arrangement skal jeg have min imaginære tvillingesøster med - eller noget. Der er for mange spændende spil i udbud!

... hvornår bliver næste brætspilscon? :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:[...] Jeg planlægger at der er et Marvel Heroes spil til stede i morgen.
MEN!!... jeg holder selvfølgelig mit eget løfte om at stille op hvis der mangler en spiller til Titan, så hvis Jens dømmer at Titan er værd at opleve kun tre personer, så er det det vi gør om eftermiddagen. [...]
Det kan jo stadig tænkes, at der er flere, der melder sig under fanen og griber denne historiske chance for at spille Titan!
Andrea wrote:[...] ... hvornår bliver næste brætspilscon? :D
Er det i orden, at vi venter med at svare til efter imorgen? :wink:

Lad os lige se hvordan lokalerne i Valby Kulturhus fungerer... Det kan jo være, at Øbro Con skal vende hjem til Østerbro. Vi balancerer lige på kanten af, at vi ville kunne være i de lokaler, der blev anvendt forrige gang. Hvis der f.eks. bliver et hurtigt arrangement lige før / i starten af sommerferien, kan det jo godt være, at pladsen der vil slå til.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Er det i orden, at vi venter med at svare til efter imorgen? :wink:
Nja... well... ok, så skidt da ;)


Jeg ved bare med mig selv, at jeg skal booke den slags lang tid i forvejen, da min kalender har en tendens til at være fyldt til randen et godt stykke ud i fremtiden :)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg tager mit Titan med under alle omstændigheder, og så synes jeg vi skal se, hvordan tilslutningen faktisk bliver. Uanset hvad har vi vel masser at vælge mellem...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply