Øbro-con. Ønsker og præsentationer

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Kramme B
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:04 pm
Location: København NV

Post by Kramme B »

Hvis der er nogen der har fået fingre i Mystery Of The Abbey, så er det et spil jeg rigtig gerne vil prøve. :D
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Det er faktisk til salg her:
viewtopic.php?t=1056
Kramme B wrote:Hvis der er nogen der har fået fingre i Mystery Of The Abbey, så er det et spil jeg rigtig gerne vil prøve. :D
Jesper Rugård Jensen
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Hvis der ikke er stemning for Blue Moon City efterlyser jeg en modstander til Twilight Struggle i periode 2.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Rune Petersen wrote:Hvis der ikke er stemning for Blue Moon City efterlyser jeg en modstander til Twilight Struggle i periode 2.
Hvis Titan ikke bliver til noget, spiller jeg meget gerne BMC.

(En del hvis'er :))
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Principielt set er jeg klar på Twillight Struggle, men synes måske det er lidt synd, når vi nu har mulighed for at spille fler-spiller-spil.

Personligt er jeg ikke så meget for Blue Moon City, men er da klar på andre spil periode 2.
adam
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:58 pm
Contact:

Post by adam »

Hej Jeg hedder Adam, Jeg er gennem ægteskab, kommet i familie med Allan og Helle, til alle jer der ikke kender mig. Dvs. alle andre end Helle og Allan.

Jeg kunne godt tænke mig at spille Indonesia til dette arrangement i tidsslot 2. Mht. til første periode er jeg frisk på hvad som helst.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

adam wrote:Jeg kunne godt tænke mig at spille Indonesia til dette arrangement i tidsslot 2. Mht. til første periode er jeg frisk på hvad som helst.
Jamen, velkommen i flokken. Skal jeg så bare oprette et Monopoly bord til dig i første runde? :D
adam
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:58 pm
Contact:

Post by adam »

Jeg ved ikke helt med monopoly, men jeg synes at alle de foreslåede spil i første runde ser spændende ud og jeg har ikke prøvet nogle af dem. Så jeg vil lade det være op til andre ,hvis de har et spil de brænder for, at bestemme.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg formoder at du, Stony, har tænkt dig at være regelforklarer af Monopoly og vil styre slagets gang med hård hånd!? :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg er kun med hvis vi spiller med penge på parkering - i rigelige mængder, så spillet ikke er ovre alt for hurtigt.
Frouvne wrote:Jeg formoder at du, Stony, har tænkt dig at være regelforklarer af Monopoly og vil styre slagets gang med hård hånd!? :wink:
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Stony wrote: Jamen, velkommen i flokken. Skal jeg så bare oprette et Monopoly bord til dig i første runde? :D
Såså Stony - ikke bande ;)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Andrea wrote:
Stony wrote: Jamen, velkommen i flokken. Skal jeg så bare oprette et Monopoly bord til dig i første runde? :D
Såså Stony - ikke bande ;)
:D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jesper wrote:Det er faktisk til salg her:
viewtopic.php?t=1056
Kramme B wrote:Hvis der er nogen der har fået fingre i Mystery Of The Abbey, så er det et spil jeg rigtig gerne vil prøve. :D
Hvis det passer på et tidspunkt i løbet af dagen, hvor både du og jeg er ledig, så vil jeg gerne introducere til det... Frouvne havde godt nok lige sat vores eget til salg, men så kan jeg beholde det lidt længere .... men tror du der er stemning for at andre vil være med???

Helle
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Helle wrote: Hvis det passer på et tidspunkt i løbet af dagen, hvor både du og jeg er ledig, så vil jeg gerne introducere til det... Frouvne havde godt nok lige sat vores eget til salg, men så kan jeg beholde det lidt længere .... men tror du der er stemning for at andre vil være med???

Helle
Jeps - helt sikkert!!! :D

Mht til tilmelding til spil: Jeg er frisk på blot at få spillet lidt - hvad det lige bliver er ikke så afgørende. Det går jeg ud fra også er en mulighed?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så ankom Notre Dame igår, så nu mangler jeg bare at få læst op på skidtet. Så den del af programmet skulle nu være mulig at gennemføre. :)
Post Reply