Øbro-con. Ønsker og præsentationer

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Jespen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 175
Joined: Mon Dec 18, 2006 8:18 am
Location: Trørød, Nordsjælland
Been thanked: 1 time

Post by Jespen »

Frouvne wrote:Ja, det kan hurtigt udvikle sig! Det er som at stå som et lille barn i en slik-butik og skulle vælge... så mon ikke vi bliver nogle stykker, der får svært ved at tage endelig stilling...
:lol: - helt enig.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg ville gerne både prøve Ursuppe og Notre Dame, men umiddelbart kan det jo ikke helt lade sig gøre. Bliver nødt til at overveje lidt endnu :?:
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Tina og Kærste (Jesper H): Periode 1, bord 1, Notre Dame
Tina og Kærste (Jesper H): Periode 2, bord 1, Caylus (kan se vi allerede er på)
Sidste periode har vi ikke bestemt endnu.

Skriv Jesper H for min kærste, så vi ikke for blandet rundt i de to jespere.... :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Kanzler wrote:Jeg ville gerne både prøve Ursuppe og Notre Dame, men umiddelbart kan det jo ikke helt lade sig gøre. Bliver nødt til at overveje lidt endnu :?:
Så må du snart beslutte dig. Kun en ledig plads på hver. :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg håber alle er OBS på den kommentar jeg har skudt ind i skemaet... Med mindre andet er aftalt, sørger den person der præsenterer spillet selv for at medbringe et eksemplar...
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Så hopper jeg på Notre Dame og håber på Ursuppe en anden gang!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kanzler wrote:Så hopper jeg på Notre Dame og håber på Ursuppe en anden gang!
Det kan vi nok finde ud af at arrangere... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Jens og jeg melder os til en gang Taj Mahal om formiddagen :)

Derudover tager vi nok følgende fillergames med:
Coloretto
Saboteur
Spank the Monkey
Guillotine
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

I øvrigt har jeg jo lovet at tage kage med, så det må jeg hellere overholde ;)

(og jeg tager nogle paptallerkner og engangsgafler med, så man ikke behøver at få fedtede fingre!)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

....og en brandslange, så man kan spule folk der har spist kage, så de ikke sætter chokoladefingre på spillene!
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Stony wrote:....og en brandslange, så man kan spule folk der har spist kage, så de ikke sætter chokoladefingre på spillene!
Nej, så drypper de jo vand på spillene!
...
..
.
Kan vi ikke bruge saltsyre i stedet? :P
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

Jeg napper den sidste plads på Railroad Tycoon :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Først og fremmest vil jeg gerne anbefale folk at kigge nærmere på Titan! Det er en historisk lejlighed til at blive introduceret til et STORT spil. Puerto Rico, Die Macher og Through the Ages kan man jo få lejlighed til at spille hver og hveranden dag! 8) Jeps, jeg vil meget gerne have, at der bliver oprettet et bord, hvor der skal spilles Titan!!! :D

http://www.germangames.dk/Beskrivelser/Titan.htm

Jeg medbringer da også gerne et par fillere. Det kan f.eks. være Geschenkt, som jeg gerne introducerer og Land Unter, som jeg gerne introduceres for! :wink:

Hvis der - meget mod forventning :wink: - ikke kommer større interesse omkring Perikles, vil jeg gerne sætte mig i stand til at introducere det tjekkiske spil Graenaland.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg prøvede Perikles på Fantask's spillefestival og vil meget gerne prøve det igen. Det var et ret spændende spil. Men jeg tror ikke at tiden er til det den 29. (med mindre vi mødes klokken 7.30 (joke!)).

I øvrigt var det Saboteur jeg havde med og ikke sabotage... (altså det med dværgene og guldet)... Men det kan vi klart spille til maden. (og der kan man så med fordel anvende Andreas kopi).

- I øvrigt så har jeg konfirmeret Andreas på Indonesia - så det skulle være klart.


Frouvne wrote:Først og fremmest vil jeg gerne anbefale folk at kigge nærmere på Titan! Det er en historisk lejlighed til at blive introduceret til et STORT spil. Puerto Rico, Die Macher og Through the Ages kan man jo få lejlighed til at spille hver og hveranden dag! 8) Jeps, jeg vil meget gerne have, at der bliver oprettet et bord, hvor der skal spilles Titan!!! :D

http://www.germangames.dk/Beskrivelser/Titan.htm

Jeg medbringer da også gerne et par fillere. Det kan f.eks. være Geschenkt, som jeg gerne introducerer og Land Unter, som jeg gerne introduceres for! :wink:

Hvis der - meget mod forventning :wink: - ikke kommer større interesse omkring Perikles, vil jeg gerne sætte mig i stand til at introducere det tjekkiske spil Graenaland.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Frouvne wrote:[...] Hvis der - meget mod forventning :wink: - ikke kommer større interesse omkring Perikles, vil jeg gerne sætte mig i stand til at introducere det tjekkiske spil Graenaland.
Ups, det var Liberté, jeg mente. :oops: Samme designer meeeen...

Så: Hvis der - meget mod forventning :wink: - ikke kommer større interesse omkring Liberté, vil jeg gerne sætte mig i stand til at introducere det tjekkiske spil Graenaland.
frouvne, administrator

Image
Post Reply