Øbro-con. Ønsker og præsentationer

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Øbro-con. Ønsker og præsentationer

Post by Stony »

Jeg har påtaget mig opgaven, at forsøge at koordinere hvad folk gerne ser der bliver præsenteret, samt hvem der i så fald vil præsentere de enkelte spil.

Jeg vil også forsøge at strikke et skema sammen, så dem der gerne vil være med ved et bestemt bord om formiddagen og et andet bestemt bord om eftermiddagen, har en idé om hvordan og hvorledes det skal kunne lade sig gøre.

Foreløbigt skema:
http://www.bang-madsen.dk/dl/skema.htm
(tryk evt. F5 hvis ikke du har fået de sidste opdateringer med)
Jeg vil forsøge at holde skemaet løbende opdateret.

Så hvis du har nogle ønsker om hvad der skal på bordet: Så sig til!

Hvis du har noget du gerne vil præsentere: Så sig til!

Hvis der allerede er annonceret et bord, hvor der vil blive spillet et bestemt spil, og du gerne vil være sikker på en plads: Så sig til!
Last edited by Stony on Thu Apr 12, 2007 12:17 am, edited 3 times in total.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg kan selv lægge ud.

Jeg håber på at få mit eksemplar af Notre Dame hjem, og vil i så fald medbringe det og præsentere.

Der er kommet et par ønsker på Indonesia. Hvis der kommer et par stykker mere, vil jeg ikke udelukke, at jeg tager det med under armen og præsenterer.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg præsenterer gerne Railroad Tycoon
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg håber at nå frem, og kan i så fald gerne introducere caylus og hvis der var nogen der ville spille Tadsch Mahal, så spiller jeg meget gerne det også - og introducerer.... men du skal ikke holde pladser til det, hvis der bliver godt fyldt op af andet ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hvilket tidsvindue? Hvilket bord? Har du et max. antal spillere, eller er du villig til at køre med ligeså mange som spillet tillader?
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg tager gerne Ursuppe med og introducerer det.

Så vidt jeg kunne tælle var der omkring tre der gerne ville spille Ursuppe, og da Stony var en af dem så skal det ikke være i det første slot, men ellers kan det fifles ind hvor det skal være. Det er tidsat til 1½ time og der kan maks være 4 spillere med.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg vil gerne præsentere Liberté i første tidsvindue. Spillet kan spilles af tre til seks spillere. Der skal nok helst være fire til seks spillere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har indtil videre smidt dem på. Så må I sige til hvis der skal rykkes rundt.

Jeg har indtil videre "bare" smidt Ursuppe på om formiddagen, for jeg tror næsten det bliver til Indonesia for mig over middag, og det bliver så nok i et af de to ekstra-store vinduer. Og så er min dag booket.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jesper wrote:Jeg tager gerne Ursuppe med og introducerer det.

Så vidt jeg kunne tælle var der omkring tre der gerne ville spille Ursuppe, og da Stony var en af dem så skal det ikke være i det første slot, men ellers kan det fifles ind hvor det skal være. Det er tidsat til 1½ time og der kan maks være 4 spillere med.
Mine - godt nok begrænsede - erfaringer med dette udmærkede spil, er, at man ikke skal lade sig narre af tidsangivelsen; det trækker ud over den fastsatte tid, så regn nok snarere med en time mere end ovenfor angivet til fire spillere. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Demokratiet her i huset er kommet frem til dette:

Jens & Andrea vil gerne prøve Caylus, som Helle muligvis introducerer.

Jens & Andrea vil også gerne prøve Railroad Tycoon, som Kanzler gerne vil introducere.

Derudover vil vi begge gerne prøve Princes of Florence, Blue Moon City og/eller Medici.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg vil være meget frisk på at prøve Indonesia om eftermiddagen! Det tåler et gensyn!

... det ser i øvrigt ikke ud til at dit skema er blevet opdateret, Stony?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Jeg har en masse spil i GIPF serien. Jeg ved ikke om det har interesse?
Det er jo korte spil. Omkring 20-30min. Så jeg ved ikke om de passer ind i planen.

Ellers kunne Polarity være sjovt at spille. Har kun prøvet det en enkelt gang :D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

qute wrote:Jeg har en masse spil i GIPF serien. Jeg ved ikke om det har interesse?
Det er jo korte spil. Omkring 20-30min. Så jeg ved ikke om de passer ind i planen.

Ellers kunne Polarity være sjovt at spille. Har kun prøvet det en enkelt gang :D
... alle spil der kunne være gode at have i baghånden, hvis ens spillebord bliver tidligere færdigt end de øvrige...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

periode 1: bord 4, 4 spillere - Taj Mahal
periode 2: bord 2 Caylus - 4 spillere
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg vil tro det er muligt at nå et eller andet efter Indonesia. Men jeg tror ikke vi skal regne med at holde det på under fire-fem timer incl. regelforklaringer.
Post Reply