Månedens spiloplevelse juli 2023

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Månedens spiloplevelse juli 2023

Post by Frouvne »

Så er det igen blevet tid til at se tilbage på månedens spiloplevelser.

Juli måned afholdt vi den del af vores ferie der overlapper hinanden her i familien. Og det gav mange muligheder for spil. At Too Many Bones selvfølgelig løber med æren i denne måned kan vist ikke være nogen overraskelse. At jeg har spillet det 25 gange og højst et par stykker af dem er solo-spil havde jeg ikke i min vildeste fantasi turdet håbe. Det spil har på meget kort tid mast sig op blandt mine absolutte favorit-spil. The Key: Sabotage at Lucky Llama Land gjorde dog også virkelig fint væsen af sig og jeg endte da også med at købe et eksemplar af den udgave der har den højeste sværhedsgrad på anbefaling af min kone. Andre kære gensyn var Amun-Re og Capital Lux 2: Generations. Og oven i det fik jeg også prøvet The Search for Lost Species, som jeg glæder mig meget til at få introduceret Helle til. Alt i alt en helt fantastisk måned!


Too Many Bones - 25
Too Many Bones: Nugget - 13
Too Many Bones: Ghillie - 9
The Key: Sabotage at Lucky Llama Land - 5
The Ravens of Thri Sahashri - 5
Rhino Hero - 5
Too Many Bones: Polaris - 5
Codenames: Duet - 3
Durian - 3
Go Go Gelato! - 3
Too Many Bones: Riffle - 3
Turing Machine - 2
Amun-Re - 1
Animal Upon Animal - 1
Animal upon Animal: Memory Stacking - 1
Capital Lux 2: Generations - 1
Earth - 1
Fantasy Realms - 1
Mmm! - 1
Monza - 1
Orchard - 1
Sea Salt & Paper - 1
The Search for Lost Species - 1
Socken zocken - 1
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Månedens spiloplevelse juli 2023

Post by Gunness »

Der er da fuld valuta for pengene med TMB!

Min egen månedsoversigt (lidt sent, da vi lige skulle hjem fra ferie først):
Durian - 3
Dune: Imperium - 2
Far Space Foundry - 2
It's a Wonderful World - 2
Turing Machine - 2
Amun-Re - 1
Ark Nova - 1
Blue Moon City - 1
Eight-Minute Empire: Legends - 1
Gugong - 1
Rocketmen - 1
That's Pretty Clever! - 1
Tides of Time - 1

Det har været ferietid, og vi holdt faktisk en udmærket kadence i midten af måneden. Jeg var især imponeret over Dune: Imperium, der jævnligt sammenlignes med bl.a. Lost Ruins of Arnak, men har mere direkte interaktion (og tak for det). Af de andre midtvægtsspil var Gugong og Ark Nova gode gensyn, og så var jeg glad for at prøvekøre Amun-Re (igen).
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply