Månedens spiloplevelse oktober 2022

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Månedens spiloplevelse oktober 2022

Post by Gunness »

Jeg savner stadig nogle af de tungere spil, men ellers var oktober ganske ok:
Paleo - 4
Codenames: Pictures - 3
Living Forest - 2
SCOUT - 2
Ark Nova - 1
Endeavor: Age of Sail - 1
The Everrain - 1
Fall of the Mountain King - 1
ISS Vanguard - 1
Lord of the Chords: The Geekiest, Punniest Music Theory Card Game - 1
Mantis Falls - 1
Minotaurus - 1
Patchwork - 1
SET - 1
Tajemnicze Domostwo - 1
Villagers - 1


Absolut bundskraber var den rædderlige Ludo-kopi fra Lego, Minotaurus. Jeg var glad for at få prøvet Everrain, og glad for, at jeg solgte det videre. Bedste nye oplevelse må være Paleo.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse oktober 2022

Post by Frouvne »

Det er altid en fornøjelse, når et spil for alvor dukker op fra glemslen og får endnu en tur rundt i manegen. I denne måned var det The Game, som vi fik spillet hele 19 gange i løbet af oktober. Fedt at få spillet endnu et par spil An Attrition of Souls og at se at spillet kun er blevet bedre ved at tilføje nogle af de valgfrie ekstra-regler. Seize the Bean er det spil, jeg lige nu er mest nysgerrig på. Det kan gå begge veje, men det er tydeligvis et spil, som der er nogen, der virkelig har brændt for. Månedens spiloplevelse er dog Calico, som jeg lidt uventet fik lejlighed til at prøve og som i hvert tilfælde tre i familien straks faldt for. Alt i alt var oktober således en rigtig god måned.


The Game - 19
Schotten Totten - 11
Calico - 9
An Attrition of Souls - 2
Loopin' Louie - 2
Patchwork - 2
The Animals of Baker Street - 1
Captain's Log - 1
CoraQuest - 1
Dr. Eureka - 1
Heat: Pedal to the Metal - 1
Roll Camera!: The Filmmaking Board Game - 1
Seize the Bean - 1
frouvne, administrator

Image
Post Reply