Månedens spiloplevelse september 2022

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Månedens spiloplevelse september 2022

Post by Frouvne »

Således så september ud for mit vedkommende:


Can't Stop - 4
The Game - 4
An Attrition of Souls - 3
Monza - 3
Schotten Totten - 3
Mr. Jack - 2
Le Passe-Trappe - 2
Praga Caput Regni - 2
For Sale - 1
Loopin' Louie - 1
Marvel: Remix - 1
Pandemic - 1
Resist! - 1
Roll Camera!: The Filmmaking Board Game - 1
San Francisco - 1


Can't Stop var et kært gensyn. I al sin simplicitet syntes jeg stadig det er et fint spil. Marvel: Remix, Resist! og San Francisco fik jeg kun prøvet en enkelt gang hver. Første møde var lidt skuffende, men dog ikke i højere grad end at jeg gerne vil prøve dem igen og se om det var retvisende.

Roll Camera!: The Filmmaking Board Game fik jeg også kun prøvet en enkelt gang og det har jeg stor tillid til nok at skulle få spillet noget mere. Det virkede som et solidt samarbejdsspil.

De største oplevelser fik jeg dog med An Attrition of Souls og Praga Caput Regni, hvor sidstnævnte måske endda på nogle måder gjorde den bedste figur. Jeg syntes dog alt i alt at det var en lidt rodet oplevelse med lidt for mange mekanismer og for mange grafiske forstyrrelser til at jeg tror, at det er et spil, jeg vil holde ud at vende tilbage til igen og igen. An Attrition of Souls var til gengæld et lettilgængeligt to-spillers krigsspil, som det lykkedes mig at få spillet nok gange til at det sidder nogenlunde fast. Og det skal klart spilles igen. Og forhåbentlig snart. Så det må være det, der snupper titlen for september måned for mit vedkommende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Månedens spiloplevelse september 2022

Post by Gunness »

^Hehe, jeg fik også spillet Can't Stop!, bare i min egen, hjemmelavede og ret kompakte Doctor Who-udgave. Det er nu ret sjovt.

Ud over Ark Nova og de første spæde skridt med Light in the Mist var det (endnu) en pivringe måned. Der har været for mange andre aktiviteter mv.
Ark Nova - 2
The Light in the Mist - 2
Can't Stop - 1
Dead Reckoning - 1
Deep Sea Adventure - 1
Photosynthesis - 1
Tajemnicze Domostwo - 1
Timeline: Inventions - 1
Wavelength - 1
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply