Månedens spiloplevelse februar 2022

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Månedens spiloplevelse februar 2022

Post by Frouvne »

Så nåede vi igennem endnu en måned. En ret mager én for mit vedkommende! :cry:

Finders keepers! - 5
Let's Catch the Lion! - 4
For Science! - 2
Race for the Galaxy - 2
The Shipwreck Arcana - 2
Dice Realms - 1
Obsession - 1

Dice Realms og For Science! var interessante. Om de holder i længden er jeg spændt på at se ... jeg har nok en lille skepsis. Obsession og The Shipwreck Arcana er jo altid dejlige at få på bordet. Skal jeg sige at noget er månedens spiloplevelse er det nok, at min datter nogle gange pressede på for at komme til at spille Let's Catch the Lion!. Det betød også, at jeg var forbi en japansk hjemmeside for at bestille den større udgave Dobutsu Shogi in the Greenwood.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Månedens spiloplevelse februar 2022

Post by Taibi »

Knap så mange spil for os i februar, men stadig solide 30 gange. Endnu engang toppet af en genganger fra januar.

Ark Nova x22
Messina 1347 x6
Caverna x2

Messina 1347 har været et interessant bekendtskab, men ét som er skudt til hjørne. Fruen er simpelthen på overarbejde, og det på et spil, der tager lidt over en time.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Månedens spiloplevelse februar 2022

Post by Gunness »

Awkward Guests 3
Sleeping Queens 3
Project L 2
Wonderland's War 2
Exploding Kittens 1
The Game 1
Near and Far 1
The Quacks of Quedlinburg 1
That's Pretty Clever! 1

Februar sluttede heldigvis af med et besøg hos en kammerat, hvor vi tre mand høj nåede tre omgange Awkward Guests - et spil, jeg desværre ikke har fået spillet ret meget. Sjovt var det i hvert fald.
Vi fik langt om langt sat punktum for Near and Far, og vi har fået spillet Project L et par gange, glimrende filler. Men månedens oplevelse har ubetinget været Wonderland's War, der er min bedste KS-investeringer siden Unsettled. Det ser jeg frem til at dykke mere ned i.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply