Twilight Imperium d. 15/4 [Brønshøj]

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Frouvne wrote:Og eventuelt kunne man forestille sig, at brugere der har konstateret at de ikke kan eller ikke ønsker at deltage i dagens arrangement gør brug af den vilje, du indledningsvis refererer til, og lader være med at læse de mange opfølgende indlæg i tråden. :wink:
..ellers er det vel forummets admin, der bør henstille kort, kynisk og kontant i en PB, hvis der er problemer med en bruger, ikk'? :wink:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14634
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 661 times
Contact:

Post by Frouvne »

Drix wrote:
Frouvne wrote:Og eventuelt kunne man forestille sig, at brugere der har konstateret at de ikke kan eller ikke ønsker at deltage i dagens arrangement gør brug af den vilje, du indledningsvis refererer til, og lader være med at læse de mange opfølgende indlæg i tråden. :wink:
..ellers er det vel forummets admin, der bør henstille kort, kynisk og kontant i en PB, hvis der er problemer med en bruger, ikk'? :wink:
Det lover jeg, at jeg skal gøre, hvis jeg vurderer, at der er behov for det! :wink:
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

For at føje lidt til forvirringen :)

Allan, du skal være velkommen til at tage knægten med hertil, allerede inden kl. 15, hvis vi ender med at mødes her. Jeg har en 4-årig som han sikkert nok kan enes med et par timer, og så kan vi lave en overdragelse til moderen, enten i Farum eller Ballerup, hvor der er togstationer, med mindre der var en specifik årsag til at ombytningen skulle finde sted i Husum, udover at det lå tæt på Runes bopæl?

Det vil altså i teorien sige at vi kan mødes hos mig FØR kl. 15 og indhente nogle timer der. Jeg ved jo at Stony bor i Ballerup, så det er lige om hjørnet, og Rune har kørelejlighed i form af sin ven.
Allan kunne jeg så bare hente på enten Farum eller Ballerup, og så kunne vi evt. være fuldtallige før kl. 15?

Vanvittig svært at koordinere fem mennesker med så kort varsel, så jeg er ked af at have forårsaget kaos, men jeg synes det var forsøget værd :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg har kørelejlighed kl. 14.30. Sender du lige en adresse så jeg ved hvor vi skal hen?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg har arrangeret besøg i husum, når jeg nu alligevel skulle til husum for at hente severin... så det orker jeg ikke at flytte (jeg er på cykel :wink: )

Men hvad sige rune overhovedet til at hans arrangement bare lige bliver flyttet? Men hvis der er kørelejlighed fra husum til allan, så burde det alligevel kunne gå op ...
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Helle wrote:Jeg har arrangeret besøg i husum, når jeg nu alligevel skulle til husum for at hente severin... så det orker jeg ikke at flytte (jeg er på cykel :wink: )

Men hvad sige rune overhovedet til at hans arrangement bare lige bliver flyttet? Men hvis der er kørelejlighed fra husum til allan, så burde det alligevel kunne gå op ...
Det er fint med lidt panik på sådan en fredelig søndag. :lol:

Allan kan naturligvis køre med herfra.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Rune

Perfekt set herfra - håber, at allan synes det samme! Men kan du ikke sende din adresse i en pb, så ser jeg lige, hvad der er nemmest for os ....

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14634
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 661 times
Contact:

Post by Frouvne »

Ja, lidt panik bliver der. Vi er vel lige nødt til at sikre os, at Stony og qutes ven også kommer i besiddelse af informationen og er indforståede. Men for min skyld kan vi da sagtens rykke arrangementet. Jeg er dog nødt til at sikre mig, at jeg kan komme hjem fra netsapiens, hvilket jo sikkert giver et sluttidspunkt lidt før midnat, hvis man ikke skal til at rode sig ud i diverse natbusser... og det er jeg nok ikke indstillet på efter at det i går tog os to timer at komme fra Rødovre til Hellerup i dagtimerne grundet busselskabet Movias skandaløst ringe service... :evil:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Drix wrote:ovenstående indeholder samme informationer, som jeg har skrevet tidligere
Det mener jeg ikke er korrekt. Ovenstående indlæg indeholdt en hel del mere, og var nærmst informativt. Tak for det.
Når det er sagt, så selv om jeg så sjældent markerer mig på samme måde som Rune gjorde, så kan jeg sagtens følge ham. Når du så tilmed kommer med en lang stribe (efter min mening uberettigede) himmelvendte øjne, så placerer du din egen røv i klaskehøjde.
Drix wrote:Det er mig stadig en gåde, hvorfor bagateller ang. arrangementer skal skrives, så alle kan læse det. Når man har annonceret og drøftet tid, sted, spil, osv. kan resten vel klares via e-mail eller PB? Men ooooooookay...det er mig, der er dum :cry:
Det kan ses på flere måder. Skal kommunikationen skifte til et andet medie, skal vi udveksle emails el.lign. Eller også skal man skrive til alle brugere i en PM, hver gang der sker noget nyt. Her er det pænt samlet.
Og hvis det generer dig at du kan se der er nye indlæg, og du så kan se at det "bare" er endnu-endnu et indlæg i den evige tråd om Twilight Imperium, så bare prøv at tænke dig dette forum som et mødested for flere tusind brætspillere.Så er det fuldstændig urealistisk at holde sig ajour med samtlige tråde, og der vil være masser af tråde du slet ikke går ind i, og denne tråd vil så bare være en af dem.
Jeg kan ikke se problemet.

Nok om det. Tråden her skulle jo heller ikke hijackes til en længere debat om et helt andet emne.

Jeg er på besøg hos noget familie til engang omkring kl. 13.30-14.00 stykker. Så kigger jeg forbi, og finder ud af hvad I andre har besluttet.
Bliver det Stenløse, kan jeg evt. komme til Brønshøj og samle folk op. Min eneste bekymring går som tidligere nævnt på de øvrige deltageres vegne. Der kan godt være halvlangt hjem fra Stenløse søndag aften, hvis man skal tidligt op dagen efter. Men det er som sagt ikke et problem for mig, så det er ikke en debat jeg vil være beslutningstager i.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Ja, lidt panik bliver der. Vi er vel lige nødt til at sikre os, at Stony og qutes ven også kommer i besiddelse af informationen og er indforståede. Men for min skyld kan vi da sagtens rykke arrangementet. Jeg er dog nødt til at sikre mig, at jeg kan komme hjem fra netsapiens, hvilket jo sikkert giver et sluttidspunkt lidt før midnat, hvis man ikke skal til at rode sig ud i diverse natbusser... og det er jeg nok ikke indstillet på efter at det i går tog os to timer at komme fra Rødovre til Hellerup i dagtimerne grundet busselskabet Movias skandaløst ringe service...
Klart. Jeg er heller ikke interesseret i for meget natteroderi og skal også finde hjem fra Stenløse.

Jeg er nu sikker på at vi kan finde en rimelig løsning når vi kommer så langt.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg har desuden intet hørt om eller fra qutes ven udover det der allerede er nævnt i tråden.
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Stony, enig. Men det jeg skrev burde de, der skulle med, der kender spillet, jo vel kunne fortælle :)

.. og stadig go' fornøjelse med spillet. Jeg sætter mine penge på dig :wink:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Når vi nu slutter så sent, så hjælper jeg gerne folk med at komme hjemad. Jeg har bil også, så det er intet problem, og jeg forventer klart at konen er hjemme når vi er færdige.

Ang. deltagere, passer det så at det er:

Rune
Runes ven
Stony
Allan
NetSapiens (Claus)

Hvis det er tilfældet så har jeg faktisk en 6. mand der gerne vil deltage også.
Men så er jeg en kende mystificeret ang. qute's ven, idet jeg ikke lige kan se at han er bekræftet deltager, endsige kender adresse, telefonnumre eller andet. Uanset... så kan jeg stille med to mand herude, hvis der er ønske/behov.
Faktisk synes jeg at qute's seneste post lyder lidt af "forvent ikke at nogen af os deltager"... men det er jo svært at vide i ren skrift :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

netsapiens wrote:Faktisk synes jeg at qute's seneste post lyder lidt af "forvent ikke at nogen af os deltager"... men det er jo svært at vide i ren skrift :)
Jeg havde et tilsvarende indtryk mht. qute's sidste post.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14634
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 661 times
Contact:

Post by Frouvne »

Helt enig. Jeg opfattede det til gengæld ikke som værende et definitivt afbud på hans vens vegne. Har du givet en adresse til qute, Rune, så kunne qutes ven vel stadig teoretisk set dukke op?! Min fornemmelse er dog også, at vi roligt kan slå til i forhold til at takke ja til det nye tilbud om en deltager... Rart hvis qute lige nåede at se denne tråd og be- eller afkræfte... :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply