Månedens spiloplevelse marts 2021

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Månedens spiloplevelse marts 2021

Post by Frouvne »

Så er marts overstået og det er tid til at se tilbage på månedens spiloplevelser.

Jeg fik spillet om muligt endnu færre spil end i februar. Men det var nu alligevel ikke så ringe endda. Masser af nye oplevelser med: Andor: The Family Fantasy Game, Maglev Metro, Pandemic Legacy: Season 0, Pax Pamir: Second Edition og The Red Cathedral. Alle rigtigt interessante. Men der er også kun blevet skrabet i overfladen. Også dejligt at genbesøge The Adventurers: The Temple of Chac og igen at give spilletid til The Shipwreck Arcana, der da også blev månedens mest spillede spil. Særligt syntes jeg dog at det er den fælles oplevelse af forventningens glæde med Pandemic Legacy: Season 0, der udmærker sig for mig.

The Shipwreck Arcana - 6
Andor: The Family Fantasy Game - 2
Monza - 2
The Adventurers: The Temple of Chac - 1
America - 1
Maglev Metro - 1
Pandemic Legacy: Season 0 - 1
Pax Pamir: Second Edition - 1
The Red Cathedral - 1
Spot it! - 1
Terra - 1
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Månedens spiloplevelse marts 2021

Post by Gunness »

Near and Far - 6
DropMix - 3
Empires of the Void II - 2
Modern Art - 2
7 Wonders Duel - 1
Abyss - 1
Conan - 1
Dixit: Odyssey - 1
Targi - 1
Terraforming Mars - 1

Marts har klart stået i Ryan Laukats navn. Seks gange Near and Far, som er en velsmurt og hyggelig oplevelse (mens vi stadig venter på Sleeping Gods, kom nu for fa'en...!) og to spil Empires of the Void II, som er et glimrende 3,5/4X rumspil. Desuden er det blevet til gode gensyn med både Modern Art - mit yndlings-auktionsspil - og Conan.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply