Tilløb til Essen 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Det lyder super, Stony Image
User avatar
smold
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Sat Aug 26, 2006 9:36 am
Location: Aalborg
Contact:

Post by smold »

Stony, hvad er staus for tilmeldingen til Essen??
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Der er et enkelt værelse til overs. Såfremt folk altså står fast, når vi skal til at bekræfte vores booking, ved at forudbetale halvdelen af hotellets leje.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så er det sidste værelse også taget. Stadig såfremt ifald at alle også holder fast i det, når vi skal til at bekræfte vores booking.

Det kan godt være at der (stadig) er plads til flere, men det vil så kræve endnu en henvendelse til hotellet, for at sikre at de kan tage endnu flere gæster.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Æv æv æv. Jeg har lige fået opgørelse fra skattefar, og jeg skal til lommerne.

Der er vist gået kuk i systemet, idet jeg forrige år "kun" havde aktiviteter i mit firma som er momsfritaget. (Jeg har et lille firma ved siden af mit hovederhverv)
Det kvitterede skattesystemet med - ud fra min moms - at anslå mig til et overskud på 0 kroner i 2006. Den fangede jeg ikke. Så da de fik min selvangivelse, og kunne se at jeg jo havde et fint overskud, så skal jeg lige pludselig betale skat af det hele. Sådan næsten på een gang.

Jeg bliver vist nødt til at holde lidt lav profil de kommende måneder, og jeg tror jeg ganske enkelt bliver nødt til at priortere hårdt og springe Essen over. :(
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Stony wrote: Jeg bliver vist nødt til at holde lidt lav profil de kommende måneder, og jeg tror jeg ganske enkelt bliver nødt til at priortere hårdt og springe Essen over. :(
Det var dog en trist nyhed :(
Har du så også droppet preorders på brætspil?

Vil du stadig stå for bookingen af værelser dernede, eller er der en anden, der skal tage over?
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Jeg bliver vist nødt til at holde lidt lav profil de kommende måneder, og jeg tror jeg ganske enkelt bliver nødt til at priortere hårdt og springe Essen over. :(
Sælg nogle flere spil! :)

Men Steen, det var da ufatteligt ærgerligt. Som Andrea også spørger, hvad med de værelser du har reserveret for os dernede?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det skal naturligvis følges helt til dørs. Men der er i skrivende stund et ledigt værelse, som så skal afbestilles, såfremt der ikke er andre der springer på.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Bare lige, hvis man ikke er opmærksom på det ... en returtogbillet ser ud til at kunne købes fra Kbh til Essen for omkring 1400,- ....
Men så er det selvfølgelig så som så med, hvor mange spil man kan slæbe med hjem :wink:
User avatar
smold
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Sat Aug 26, 2006 9:36 am
Location: Aalborg
Contact:

Post by smold »

Ja og når man nu rejser flere af gangen, så bliver det halv dyrt i modsætning til det, det koster at køre i bil, hvor man sagtens kan stoppe 4 personer ind.

Jeg har pt. plads til 2 mere i vores bil, hvis man mangler kørsel (fra Fredericia) - kører dog hjem igen lørdag nat. :x (her kan toget jo tages hvis søndagen skal med)

Sidste år lå udgiften til diesel på 100 liter - ca. 750kr. (idag 850 maks)
Så delt på 4 er det jo noget mindre end 1400 pr. mand :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så er det ved at være på tide at afgive et bindende tilsagn, idet hotellet snart skal have en forud-betaling på en del af værelses-lejen.

Jeg har selv måtte fravælge Essen i år, men følger naturligvis dette projekt helt til dørs, så folk må gerne angive at de fortsat mener det alvorligt, og så vil jeg tage den videre dialog med de enkelte og sende kontonummer osv. Kvittering fra hotellet sender jeg naturligvis også til dem der skal med.

Enkelt værelser beløber sig samlet til 200 EURO pr. styk for hele perioden, og dobbeltværelser beløber sig samlet til 316 EURO pr. styk for hele perioden. For at bekræfte ordren, skal halvdelen betales forud.

Vi har frem til d. 01/09 til at få betalt, og derved bekræfte bestillingen på værelserne. Derfor skal jeg have pengene i hænde senest mandag d. 27, så jeg kan nå at overføre, så banken har dem på sin konto senest om fredagen.

Hvis der er nogen der har spørgsmål, så fyr løs.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Jens og jeg er stadig interesserede, så send blot en PM til mig med kontonr. mv. :)
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Rasmus Hviid »

Hej Steen,

Jeg vil gerne bekræfte bestillingen for et dobbelt værelse. Vi tager til Sicilien på lørdag, så du må gerne give mig kontooplysningerne inden da.

For god ordens skyld er det nok nemmere at skrive hvad vi skal indbetale i danske kroner, da min bank ikke tillader overførsler af Euro til en dansk konto og valutakurserne har jo store udsving. :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Rasmus Hviid wrote:Hej Steen,

Jeg vil gerne bekræfte bestillingen for et dobbelt værelse. Vi tager til Sicilien på lørdag, så du må gerne give mig kontooplysningerne inden da.

For god ordens skyld er det nok nemmere at skrive hvad vi skal indbetale i danske kroner, da min bank ikke tillader overførsler af Euro til en dansk konto og valutakurserne har jo store udsving. :wink:
Iiiivvvv.... Jeg har "kun" noteret dig for et enkeltværelse. Begge dobbeltværelser er allerede blevet bestilt, såfremt de står ved deres bestilling. Men jeg skal gerne forhøre mig om det kan ændres til et dobbeltværelse?
Du kan helt uden problemer få to enkeltværelser, men et dobbeltværelse er selvfølgelig billigere (og hyggeligere når man nu har sin bedre halvdel med). Jeg forhører mig straks om muligheden for et dobbeltværelse mere.
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Rasmus Hviid »

Hej Steen,

Vi vil gerne have et dobbeltværelse, hvis der er muligt. Ellers må det blive to enkelte. Jeg overfører penge lørdag den 25/8, når jeg er kommet hjem, og du ved om det er det ene eller det andet - og der er et kontonummer.

mvh

Rasmus
Post Reply