Tilløb til Essen 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Hermed bekræftelse fra min side også. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Har været væk over weekenden, derfor mit sene svar.

Jeg vil også gerne bekræfte at Jesper og jeg tager et dobbeltværelse.
Send bare en PM med konto oplysninger, så overfører jeg guld :D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Hey Stony - hvis du skal have pengene senest på mandag, så skal jeg altså bruge en PM med kontonr. og beløbet i danske kroner senest i dag :)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Ditto.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg beklager den manglende status fra min side. Jeg har skrevet en email med de anmodede ændringsønsker, men har ikke fået noget svar til trods for nogle dages ventetid. Så idag forsøger jeg at ringe til dem. Det KAN jo være at email'en ikke er blevet læst p.g.a. ferie el.lign.
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Stony skal jo lige have tid til, at bestille sin rejse til Barbados, inden vi alle indbetaler for hotellet på hans konto :wink:
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Også her skal jeg bruge et kontonr. og beløb.... (venter i spænding, for at se om vi kan komme til at få hotel under opholdet i Essen :wink: )
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nå, så fik jeg fat i dem. Jeg ringede derned. Det var en dame der ikke var så ferm til engelsk, og jeg er ikke så ferm til tysk, så det blev en interessant samtale for folk der lyttede. :)

Jeg aftalte med hende at sende en email med ændringsønsker, og hun ville vende retur omkring kl. 16.00 hvor hun var færdig med at ekspedere ved skranken. Så har jeg forhåbentlig fået tingene på plads, incl. beløb der skal forudbetales.

Grunden til at det blev lidt omstændigt var dels min misser omkring Rasmus' dobbeltværelse, samt at nogle folk først dukker op om fredagen, og derfor helst er fri for at betale for overnatningen fra torsdag.

Jeg håber at modtage en bekræftelse på at det hele kan lade sig give sig.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg kommer desværre til at stå over i år. Da der blev usikkerhed om min chaufførs status, valgte jeg ikke at sikre mig ferie i perioden. Endvidere har familien andre prioriteter i denne periode med Helles jobstart og afvikling af den gamle version af GermanGames.dk og opstarten af en ny. Beklager!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har modtaget penge fra alle, og jeg har ligeledes sendt pengene videre til hotellet. Der går så et par dage før de lander på hotellets konto, men jeg kontakter dem på mandag for at høre om de er gået ind.

Folk skal så, når de lander på hotellet, være opmærksomme på at den samlede booking er udført i mit navn. Jeg sender forresten lige "collective booking number" til jer alle sammen i en PB. Dernæst er der et booking nummer associeret til de enkelte værelser som I allerede har fået.
Post Reply