Imperial d. 14/3

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Jeg kan absolut tilslutte mig qute's konklusioner.
Med undtagelse af spillets urimelige resultat, og den konstante og ensidige hetz mod the good guys (Hitler og Mussolini), var det en fornøjelig aften.
Jeg er helt sikkert frisk på en revanche!

APK
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

APK wrote:Jeg kan absolut tilslutte mig qute's konklusioner.
Med undtagelse af spillets urimelige resultat, og den konstante og ensidige hetz mod the good guys (Hitler og Mussolini), var det en fornøjelig aften.
Jeg er helt sikkert frisk på en revanche!
APK
:lol:
Ja alt du rørte ved blev hamret godt af de andre.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

APK wrote:Jeg kan absolut tilslutte mig qute's konklusioner.
Med undtagelse af spillets urimelige resultat, og den konstante og ensidige hetz mod the good guys (Hitler og Mussolini), var det en fornøjelig aften.
Jeg er helt sikkert frisk på en revanche!

APK
Det var helt klart min opfattelse at både Prøjsen, Italien og England var utrolig aggressive mod stakkels Frankrig, der måtte se sig fuldstændig omringet af "Ondskabens akse" uden hjælp at hente fra de sløve østlige empirier Østrig-Ungarn og Rusland :wink:

Men bestemt et fremragende spil!! Er afgjort klar til en revanche!!
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Kanzler wrote:
APK wrote:Jeg kan absolut tilslutte mig qute's konklusioner.
Med undtagelse af spillets urimelige resultat, og den konstante og ensidige hetz mod the good guys (Hitler og Mussolini), var det en fornøjelig aften.
Jeg er helt sikkert frisk på en revanche!

APK
Det var helt klart min opfattelse at både Prøjsen, Italien og England var utrolig aggressive mod stakkels Frankrig, der måtte se sig fuldstændig omringet af "Ondskabens akse" uden hjælp at hente fra de sløve østlige empirier Østrig-Ungarn og Rusland :wink:

Men bestemt et fremragende spil!! Er afgjort klar til en revanche!!
:lol:

Jeg husker det mest som at frankrig så at tyskland og italien ikke kunne forsvare sig og derfor chikanerede dem på det groveste :D

Derudover kan jeg kun give dig ret i at det er et rigtig godt spil. Glæder mig til at prøve det igen.
Post Reply