Verdens måske bedste tegneseriefortælling nogensinde: Avatar The last Airbender, (den serie som M. Night Shayalaman lige har voldtaget skamløst).Helle wrote:Jeg har set dem alle med fornøjelse, men jeg kan også godt lide lidt fantastiske historier.
3 sæsoner, semi-fantasy, knuselskelige karakterer, eksistentielle spørgsmål, fede slåskamps, god humor, karakterudvikling, virkeligt fede småhistorier, passende fortælling for både børn og voksne. Man kan købe alle 3 sæsoner gennem amazon.co.uk på dvd til region 2 for omkring 300 kroner.
Selvom man ikke er til tegnefilm, så skylder man alligevel sig selv at se Avatar.
Hvis du er til fantastiske historier i ordet fantastisks oprindelige betydning så kan du læse "Saga of Seven Suns" af Kevin J Anderson. Han er ikke bange for at grave lidt fortælingscheesecake frem for at kunne skrue sin fortælling op i et endnu mere episk leje. Hvis man godt kan lide "mere fart på klovn" princippet, så er der små 5000 siders high tech/semifantasy/rumopera der venter på dig.
Du kan endda låne bøgerne af mig hvis det er.