50 Samtidige Brugere?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5144
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 518 times
Been thanked: 587 times

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Uden at have nogen teknisk indsigt at lægge til grund, har jeg også bare gået ud fra, at den voldsomme stigning i aktiviteten, har skyldtes denne type bots. Google og andre søgemaskine har jo hele tiden været på banen... men det kan selvfølgelig være, at de har ændret adfærd. Nu har vi så rundet de 50 aktive brugere og det er jo så en fuldkommen ubrugeligt parameter. :roll:
Helt enig, og det har jo tydeligvis intet med Google mv. at gøre. På mit eget forum har jeg siden i går eftermiddags fået 40 (!) nye bot-registreringer, mens ca. 30 heldigvis er blevet fanget i mit ellers pænt udbyggede anti-spam-net. Det er en håbløs kamp (jeg gruer for hvordan det ser ud efter nogle dages fravær), og jeg tror bare, du skal være rigtig, rigtig glad for din beslutning om at registrere nye brugere manuelt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

Gunness wrote:[...] og jeg tror bare, du skal være rigtig, rigtig glad for din beslutning om at registrere nye brugere manuelt.
Det var en ærgerlig beslutning at skulle tage, men hvor er jeg glad for, at jeg gjorde det. Allerede på daværende tidspunkt brugte jeg al for lang tid på at slette den slags tilmeldinger og jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange timer med ærgrelser, jeg ville have anvendt op til nu. Desværre tror jeg så også, at der er nogle, der ikke får øje på min meddelelse om manuel tilmelding... jeg kan i hvert tilfælde forstå på flere af dem, der lykkeligvis til slut bliver tilmeldt, at de først har kæmpet lidt med at blive tilmeldt via tilmeldingssystemet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Du kan vel selv snige en lille rettelse ind i php filerne?

Tilmeld-linket peger på profile.php?mode=register

Hvis du nu søger på den streng i php-filerne, og erstatter det med den side du gerne vil have dem hen på istedet, så burde folk ikke havne det forkerte sted.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Du kan vel selv snige en lille rettelse ind i php filerne?

Tilmeld-linket peger på profile.php?mode=register

Hvis du nu søger på den streng i php-filerne, og erstatter det med den side du gerne vil have dem hen på istedet, så burde folk ikke havne det forkerte sted.
Tak! Jeg har selv tænkt, at noget sådant naturligvis må være en mulighed, men har aldrig fået taget mig sammen til at kigge efter det. Nu skal jeg prøve at få gjort noget ved det! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Hm... nu er det højeste resultat:
Flest brugere online på samme tid var 68, Tors jun 28, 2007 5:47 pm
Post Reply