Farvel!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Jens_Hoppe wrote: Var NWN2 den lette?
Jeps! :)
Eller letteste om man vil...
netsapiens wrote: Nok ikke.... et udvalg af reviews givet online lægger den omkring 60%
http://www.metacritic.com/games/platfor ... silverfall
En af mine venner kaldte det en dårlig Diablo....
Ok - men baben på forsiden af spillet ser da meget sød ud... eller noed ;)


Og nu mangler jeg kun at få installeret et par småprogrammer og plugins - så er alt, som det skal være på maskinen. Officepakken er dog lidt forsinket, men det går nok - kan godt undvære at skrive længere stile i et par dage :P
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Andrea wrote:Og nu mangler jeg kun at få installeret et par småprogrammer og plugins - så er alt, som det skal være på maskinen. Officepakken er dog lidt forsinket, men det går nok - kan godt undvære at skrive længere stile i et par dage :P
Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/

Så behøver du ikke vente :-)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Post by Frouvne »

qute wrote:
Andrea wrote:Og nu mangler jeg kun at få installeret et par småprogrammer og plugins - så er alt, som det skal være på maskinen. Officepakken er dog lidt forsinket, men det går nok - kan godt undvære at skrive længere stile i et par dage :P
Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/

Så behøver du ikke vente :-)
Det lyder som en fornuftig vej at gå! :D
frouvne, administrator

Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Openoffice er glimrende til mit behov. Det kan godt anbefales.

Jeg formoder at du har spillet Baldur's Gate 2 samt udvidelsen dertil? Det slår alt hvad der ellers er lavet i D&D regi i mine øjne. Ellers er Fallout 1 + 2 også fænomenale spil, selvom de efterhånden har en del år på bagen.

Jeg må indrømme at jeg bliver træt af en given 3D shooter efter jeg har affyret mit haglgevær i fjæset på fjende nr. 501. Tror kun jeg har spillet Half-Life 2 helt til ende på det sidste.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2975
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Tør man tro på at du har så god smag i computerspil, at du har givet dig i kast med Civilization IV?

Et verdenklasse spil! En fænomenal serie af spil 8)
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg tør slet ikke gøre op hvor mange timer Civilization serien har kostet mig.

Civ IV er en ond, ond tidsrøver. Den nye udvidelse kommer også til at koste dyrt på den konto når den dukker op. :oops:
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Så behøver du ikke vente :)
*hehehe*
Mja, men nu har jeg jo tusindvis af worddokumenter liggende, som jeg gerne vil kunne skrive videre i/læse, og så vidt jeg husker går OpenOffice ikke så godt i spænd med dem :)
Rune Petersen wrote: Jeg formoder at du har spillet Baldur's Gate 2 samt udvidelsen dertil? Det slår alt hvad der ellers er lavet i D&D regi i mine øjne. Ellers er Fallout 1 + 2 også fænomenale spil, selvom de efterhånden har en del år på bagen.
Nej, men det er begge spil, jeg har overvejet at prøve efter at have fået anbefalet det fra en del efterhånden.

Og nu til løsningen på den lille quiz:

Neverwinter Nights 2 (gættet indirekte af netsapiens)
Dark Messiah of Might and Magic (voldsspil, som jeg skal spille i aften)
F.E.A.R. (horrorspil, som jeg lige venter lidt med, til jeg har fået 'genoptrænet' ;))
Psychonauts (efter flere års pres fra en af mine venner - linket er til en PS2-anmeldelse, men jeg har købt pc-versionen)
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Psychonauts er simpelthen bare for godt. Sjoveste og mest opfindsomme spil jeg har prøvet i umindelige tider. Det er dog bedst med en gamepad så du har alle funktionerne lige ved fingerspidserne.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Kanzler wrote:Tør man tro på at du har så god smag i computerspil, at du har givet dig i kast med Civilization IV?
Et verdenklasse spil! En fænomenal serie af spil 8)
Samme ven som anbefalede mig Psychonauts spiller selv Civ 3 ustandseligt. Han forsøgte afvænning og slettede spillet... men havde så mange abstinenser, at han bad mig om at købe Civ 3 complete med, da jeg bestilte spil! :D Jeg har kraftigt overvejet at købe det (eller 4'eren) på et tidspunkt, da det forhåbentlig kan minde mig lidt om de gode gamle Warlords 2-dage.

Der er til gengæld 100% garanti på at jeg ikke kaster mig over WoW. Jeg er i princip imod spil, som jeg skal betale for at bruge hver måned, og så har jeg et par andre kritikpunkter. Så det spil har kæresten helt for sig selv!


Men men... nu har jeg underholdning nok til adskillelige måneder, så det bliver ikke lige foreløbig, at der skal shoppes computerspil 8)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

FEAR synes jeg er genialt... faktisk synes jeg ikke Doom var en skid skræmmende efter at have spillet FEAR... det uddelte godt nok nogen ubehagelige oplevelser i mit headset... puha der var nogle øjeblikke i det....

Psychonauts står på min ønskeseddel til min Xbox360.

Dark Messiah har jeg ellers hørt skidt om, så jeg er spændt på en anmeldelse.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] *hehehe*
Mja, men nu har jeg jo tusindvis af worddokumenter liggende, som jeg gerne vil kunne skrive videre i/læse, og så vidt jeg husker går OpenOffice ikke så godt i spænd med dem :) [...]
Uden på nogen måde at forsøge at lyde som en autoritet på området - for det er jeg ikke! - ville jeg da ikke forvente, at det var den vej problemet var... snarere at du kunne få problemer med at gå tilbage med din OpenOffice-dokumenter til Word... Men det er der garanteret en række nørder, der ved en hel masse om... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Dark Messiah har jeg ellers hørt skidt om, så jeg er spændt på en anmeldelse.
Indtil videre virker det lovende, selvom jeg mest gøgler lidt rundt i starten for at lære nogle af de mange seje moves, man har mulighed for at lave i spillet. Jeg skal dog lige have hentet en patch ned, for den driller lidt et sted, men så får jeg da også min nattesøvn i dag! :D

Til Frouvne - jeps, du har ret. Det er først og fremmest den anden vej, problemet er. Men jeg synes, det er lidt overkill også at have OpenOffice, når jeg alligevel har planer om at installere hele Microsoft Office-pakken (ikke at plads er et problem på den nye computer, men derfor behøver jeg heller ikke at fylde for mange ting på, som jeg ikke har aktuelle planer om at bruge :)).
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Det er jo nærmest helt opera-agtigt det her.
Et farvel på to sider :-)
Andrea wrote:
netsapiens wrote: farvelfarvelfarvel.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jesper wrote:Det er jo nærmest helt opera-agtigt det her.
Et farvel på to sider :-)
Andrea wrote:
netsapiens wrote: farvelfarvelfarvel.
Jeps, et rigtig opera-farvel, der nu kører på andet døgn! :lol:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Jeps, et rigtig opera-farvel, der nu kører på andet døgn! :lol:
Hvad havde I ventet? Jeg er jo rollespiller - der skal være drama! :lol: :lol:
Post Reply