Spielbox

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Spielbox

Post by Tina »

Der blev lige nævnt noget om Spielbox-bladet inde i "køb og salg" og så tænkte jeg lidt over det og googlede...

Ok et magasin kun med brætspil - det lyder jo fantastisk. Men hjemmesiden er på tysk (og jeg har glemt mit tyske dengang jeg forlod gymnasiet)

Så mit spørgsmål er: Kan Spielbox fåes her i DK? Og kan det fåes på andre sprog end tysk?

Hvis bladet kun findes på tysk, er der så nogen herinde der kan anbefalde et andet blad f.eks. på engelsk? (og det skal selvfølgelig handle om brætspil :wink: )

- Tina
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Post by Frouvne »

Man kommer ikke udenom, at Spielbox er skrevet på temmelig tysk... :? Til gengæld hænder det, at der er nogle ganske interessante udvidelser med som den udvidelse til Age of Steam samt udvidelsen til Caylus Magna Carta, der er med i det seneste nummer, jeg har taget nogle ekstra eksemplarer hjem ad, af samme grund. En overgang genopstod et udmærkede engelsksprogede magasin Games International, der desværre lukkede ned efter kort tid.

Jeg er bekendt med to engelsksprogede magasiner, jeg desværre ikke rigtig ved noget om: Counter Magazine og Games Quarterly.
frouvne, administrator

Image
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg bestilte et enkelt eksemplar da jeg så der kom Die Katherer udvidelsen. Er ikke så ferm til tysk, at jeg tør lave en reelt bestilling på bladet :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply