Jeg tuller rundt herhjemme. Om lidt kommer nogle af drengene forbi, og vi skal have Scythe på bordet. Jeg prøver at være lidt på forkant, og har fået åbnet mit Scythe, og er begyndt at punche brikker osv... Så er det altså rart med et par assistenter til at sørge for, at når alle komponenterne skal tilbage i kassen, så er de behørigt blokket ud, så det hele kan være der.
Godt med lidt hjælp til at pakke spil ud
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Godt med lidt hjælp til at pakke spil ud
Sjovt hvordan alle oplever at deres katte er glade for kasser, for det oplever vi ikke her. Vi har to katte, og ofte en tredje kat på besøg, og ingen af dem er ret interesseret i kasser, og det på trods af at der ofte er åbne kasser i hjemmet.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Var I andre lige så glade for det?Kanzler wrote:Ja de var glade for Scythe idag☺
frouvne, administrator
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 607 times
- Been thanked: 685 times
Jeppe var næsten ikke til at få op af kassen igen! Men derudover må de to andre hellere fortælle, hvad de syntes - jeg har jo prøvet det før.
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Jeg er vant til katte der har en kasse-fetisch. Den gamle røde havde det, og begge de to nye har det, om end i mindre grad end den gamle. Den hvide gjorde os selskab en del af aftenen, liggende i låget til æsken. Jeg synes det var lidt hyggeligt, men nu er jeg jo også lidt katte-tosset.
Sidst spillet: