Farvel!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Andrea wrote:
qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...
Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.

Må jeg foreslå, at du har et eksemplar af Spellforce 2 + div. udvidelser liggende klar :wink:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 680 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...
Du har påbegyndt en løsrivelsesproces, der kun kan betyde et lille skridt imod en bedre verden. Intet mindre! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5144
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 518 times
Been thanked: 587 times

Post by Gunness »

Drix wrote:Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.
Plidder pladder ;) OO fungerer fremragende på de fleste punkter. Og prøv Office 2007 - så kan vi tale om manglende kompabilitet med gamle dokumenter.
I forhold til, at OO er gratis, så er det fantastisk, så meget det kan.

Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Gunness wrote:
Drix wrote:Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.
Plidder pladder ;) OO fungerer fremragende på de fleste punkter. Og prøv Office 2007 - så kan vi tale om manglende kompabilitet med gamle dokumenter.
I forhold til, at OO er gratis, så er det fantastisk, så meget det kan.

Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
Lol....fanatisme længe leve.
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Gunness wrote: Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
Det er så sandt, som det er sagt!

Nå, jeg er nu ikke helt tryg ved OO, men nu kunne jeg ikke vente længere. Heldigvis har vi lige lånt 2. sæson af Battlestar Galactica, så når jeg om lidt bliver alt for bekymret for mine filer, så kan jeg kaste mig over den serie i stedet 8)
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Andrea wrote: Det er så sandt, som det er sagt!

Nå, jeg er nu ikke helt tryg ved OO, men nu kunne jeg ikke vente længere. Heldigvis har vi lige lånt 2. sæson af Battlestar Galactica, så når jeg om lidt bliver alt for bekymret for mine filer, så kan jeg kaste mig over den serie i stedet 8)
Du er en meget klog kvinde 8)
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5144
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 518 times
Been thanked: 587 times

Post by Gunness »

Drix wrote:Lol....fanatisme længe leve.
Tja, hvis det er fanatisk at sige, at skidtet er godt, så er jeg vel fanatiker. Wow. :shock:

Men helt enig i, at BS er en fed, fed serie. Og efter at have set Miami Vice skulle man jo slet ikke tro, at Edward James Olmos kunne tale forståeligt. Men det kan han :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Andrea wrote:
qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...
Jeg kan kun lykkeønske dig med første skridt mod at leve i en fri verden :P
Thunderbird 2.0 er jo lige kommet ud, så hvis du leder efter et godt mailprodukt så led ikke længere :D

Hvad synes du om OO indtil videre?
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

qute wrote: Thunderbird 2.0 er jo lige kommet ud, så hvis du leder efter et godt mailprodukt så led ikke længere :D
Jamen Tordenfuglen har jeg skam hele tiden brugt :)
Jeg kører godt nok ikke alle mailadresser over den, men jeg har hentet 2.0 ned, og det fungerer ganske fint.
Hvad synes du om OO indtil videre?
Nu ligner det jo meget Microsoft Office-pakken, så indtil videre har der ikke været problemer med Worddokumenterne (dog lader det til, at der ikke er helt de samme standardfonte, men det er knapt så vigtigt i første omgang). Til gengæld kan regnearket ikke helt det samme som Excel (eller også har jeg ikke opdaget, hvordan man skal gøre det anderledes), så jeg har ikke fået opdateret vores brætspilsdatabase-fil her på det sidste*

*håber ikke at Tina læser det... :P
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Andrea wrote: *håber ikke at Tina læser det... :P
Tsk tsk - hvordan skal man så kunne følge med????
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Tina wrote: Tsk tsk - hvordan skal man så kunne følge med????
Nu var du også på Fastaval, så der er ikke sket det vilde siden da ;)
Men jeg tror, der skal ryddes lidt op den ved lejlighed.
Post Reply