Så er bestillingen på boksene lagt.
Jeg sender beskeder ud når jeg har modtaget bestillingen og så tager vi den videre forsendelse derfra
Opbevarings box til kort
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Re: Opbevarings box til kort
Lyder godtTorcida wrote:Så er bestillingen på boksene lagt.
Jeg sender beskeder ud når jeg har modtaget bestillingen og så tager vi den videre forsendelse derfra
Hmm tænker måske vi 2 kan snakke sammen med StormP ang forsendelse? Fordi jeg har en vare som jeg skal købe af ham. Så tænker måske at StormP og jeg splejser om fragten hjem til ham, og så kan afleverer han jo bare spillet + de 4 æsker til mig? Så sparer vi da lidt fragt
Hvad siger StormP til det?
Det er helt fint med mig, da det jo også vil gøre det nemmere for migDraX wrote:Lyder godtTorcida wrote:Så er bestillingen på boksene lagt.
Hmm tænker måske vi 2 kan snakke sammen med StormP ang forsendelse? Fordi jeg har en vare som jeg skal købe af ham. Så tænker måske at StormP og jeg splejser om fragten hjem til ham, og så kan afleverer han jo bare spillet + de 4 æsker til mig? Så sparer vi da lidt fragt
StormP har dog allerede betalt sin fragt, så du må evt. afregne med ham.
Men giv lige besked når i har fundet ud af hvad i gør
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Ahh okay, jeg snakker lige med hamTorcida wrote:Det er helt fint med mig, da det jo også vil gøre det nemmere for migDraX wrote:Lyder godtTorcida wrote:Så er bestillingen på boksene lagt.
StormP har dog allerede betalt sin fragt, så du må evt. afregne med ham.
Men giv lige besked når i har fundet ud af hvad i gør
Så er æskerne modtaget
Jeg sender lige en PM så vi kan få gang i sidste kapitel af købet
Jeg sender lige en PM så vi kan få gang i sidste kapitel af købet
Så er alle pakker afleveret på posthuset.
Jeg takker mange gange for sammenkøbet og håber i alle bliver tilfredse med jeres bokse
Jeg takker mange gange for sammenkøbet og håber i alle bliver tilfredse med jeres bokse
Så er kasserner afhentet ved post dk . Fantastisk du gad stå for det..
-Jesper
-Jesper