Stony-Con d. 10. feb. i Valby Kulturhus

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

adam wrote:Selv om det er sent, vil jeg ligeledes gerne deltage i lørdagens begivenhed, såfremt der stadig er plads.

Jeg ser at der kun er én ledig plads i 2 blok og vil derfor gerne melde mig til Dust. i blok 3 vil jeg gerne tilmeldes AOE3, hvis det er muligt.

adam
Jeg skriver dig op, men er du nu også sikker på at du kan, når jeg gør opmærksom på at det er en søndags-begivenhed? :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Er alle folk på Puerto Rico holdet uden regelkendskab? Hvis en anden evt vil overtage rollen som regelforklarer, hopper jeg gerne fra, og åbner et fjerde bord.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så er der lidt mere at vælge imellem i hver blok. Hvis nogen ønsker at skifte, må man sige til.
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Post by MesterLars »

Uuh valg valg..

Jamen så hopper jeg med Frouvne på Liberté i etteren.... (hvis vi kun bliver 2 finder vi på noget andet, men mon ikke der kommer flere på)
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg har fået en slem omgang forkølelse/virus, muligvis som en gave fra The Great Old Ones vi nedkæmpede i søndags. (CURSED! :P)

Derfor må jeg nok trække mig fra søndagens arrangement, da jeg pinedød SKAL være nogenlunde frisk til mandag. Beklager.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Post by Andrea »

Rune Petersen wrote:Jeg har fået en slem omgang forkølelse/virus, muligvis som en gave fra The Great Old Ones vi nedkæmpede i søndags. (CURSED! :P)
... deeet... kender jeg ikke noget til :oops:

Jeg er nogenlunde rask igen, men Jens er stadig ramt Chthulhu-virus, og jeg regner ikke med at medbringe ham på søndag, så du må godt fjerne ham fra oversigten, Stony. Jeg springer spisning over.


Ps. God bedring, Rune!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det er noteret. God bedring til de uheldige.

Det betyder så også at enten skal vi finde en der kan træde til med et eksemplar af Pillars of the Earth OG der skal være en der kan/vil introducere Pillars of the Earth. Ellers bliver vi nødt til at styge det fra programmet.
adam
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:58 pm
Contact:

Post by adam »

jeg undskylder at jeg tog fejl af dagene, jeg vil dog stadig gerne deltage, selvom det er om søndagen. Jeg ville dog gerne ændre lidt i mine ønsker, hvis der er muligt. I blok 1 vil jeg egrne melde mig til Liberté og så vil jeg gerne stryges fra blok 3, da jeg ikke tror jeg kan blive helt til slut.
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Hvis det er muligt, vil jeg meget gerne skifte i blok 1 til "Fury of Dracula" - medmindre jer andre i Puerto Rico bliver meget kede af det / der mangler spillere.

Kan ikke deltage i spisningen - desværre.
Jespen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 175
Joined: Mon Dec 18, 2006 8:18 am
Location: Trørød, Nordsjælland
Been thanked: 1 time

Post by Jespen »

Stony wrote:Det betyder så også at enten skal vi finde en der kan træde til med et eksemplar af Pillars of the Earth OG der skal være en der kan/vil introducere Pillars of the Earth.
Jeg fik Pillars i julegave, men har endnu ikke spillet det (endsige åbnet det). Jeg medbringer det gerne såfremt der er nogen, der kan introducere.
Stony wrote:Er alle folk på Puerto Rico holdet uden regelkendskab?
Ja, jeg er i hvert fald. :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nu er det måske også mere interessant, om der er en eller anden der vil introducere Puerto Rico, for så skifter jeg til Pillars of the Earth og deltager derovre. Jeg har spillet det en enkelt gang sidste år, så jeg kan nok rimeligvis hurtigt genopfriske reglerne.

Om ikke andet, så må vi køre med plan B. Jeg sætter Pillars holdet ind i reglerne, og så må vi placere Puerto Rico holdet lige ved siden af, så jeg er indenfor rækkevidde hvis der er spørgsmål.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jespen wrote:Jeg fik Pillars i julegave, men har endnu ikke spillet det (endsige åbnet det). Jeg medbringer det gerne såfremt der er nogen, der kan introducere.
Jeg glemte at sige... Du må meget gerne medbringe det, så vi er sikker på at der er et eksemplar. Jeg har ikke selv et eksemplar af spillet.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

M.h.t. spisning, så har jeg prøvet nogle gange at ringe til Cafe Rosa (fhv. Restaurant Buffalo) men de svarer aldrig. Enten har de travlt eller også er de lukket. Er der nogen der kender tingenes tilstand?

Hvis det slet ikke lykkes at få fat i dem, må jeg en tur derover i frokostpausen på søndag, og få afklaret tingenes tilstand.
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Som Rune er jeg desværre også blevet ramt af en kraftig forkølelse. Den synes kun at blive værre, hvorfor jeg må melde afbud til i morgen. Det er jeg virkelig ærgerlig over, da jeg havde glædet mig til at deltage. :cry:

Jeg håber, at I andre får en god dag. (Og at Steen får programmet til at hænge sammen på trods af afbud).
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Giver det sig selv hvor vi skal være i morgen? Stony, du skrev på et tidspunkt det var på 3. sal, er der også et lokalenr. eller lign. Har ikke været i Valby Kulturhus før.
Post Reply