Stony-Con d. 10. feb. i Valby Kulturhus

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
DavidP
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:44 pm
Location: København
Contact:

Post by DavidP »

Hvis det ikke var fordi at det var min datters fødselsdag den dag, så havde jeg også meldt mig til.. Godt initiativ!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

DavidP wrote:Hvis det ikke var fordi at det var min datters fødselsdag den dag, så havde jeg også meldt mig til.. Godt initiativ!
pfff.... der er vist en der skal se at få rettet sine prioriteter til :P
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Kramme B
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:04 pm
Location: København NV

Post by Kramme B »

Hej

Jeg vil meget gerne komme på søndag og vil gerne melde mig til at spille Fury of Dracula, Tribune og Age of Empires III.
Håber der stadig er plads :)
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Jeg vil også gerne melde min deltagelse søndag.

Hvis der er plads vil jeg gerne spille:

Puerto Rico
Fire & Axe
AoE III

Super initiativ - glæder mig til endelig at få spillet lidt igen :)
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Fint program, Steen!

Jeg har glemt at nævne, at jeg også gerne vil deltage i fælles spisningen.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg hopper på Fury of Dracula. Første gang jeg prøvede spillet blev jeg meget skuffet... men det være bedre...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Steen, er der nogle konkrete planer ang. spisning efter arrangementet?
Hov, jeg fik da aldrig besvaret dette spørgsmål.

Jeg har "bare" åbnet for muligheden for tilmelding til spisning efter arrangementet. Der ligger jo et spisested lige rundt om hjørnet, og der regner jeg med at bestille bord. Jeg tæller op engang i løbet af idag, og ringer så for at sikre at de har plads til os.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Jeg har "bare" åbnet for muligheden for tilmelding til spisning efter arrangementet. Der ligger jo et spisested lige rundt om hjørnet, og der regner jeg med at bestille bord. Jeg tæller op engang i løbet af idag, og ringer så for at sikre at de har plads til os.
Det lyder godt. Jeg vil også gerne spise med. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Post by MesterLars »

Jeg vil godt deltage i spillene! (springer spisning over)

Der er jo ikke mange pladser ledige ved bordene så spilvalget giver lige nu næsten sig selv.

Blok1: Puerto
Blok2: Dust
blok3: AOE3

Men har skimmet listen igennem og synes jeg ser et par stykker, der ikke har sat sig på et spil (Qute/Rune mfl.) - så det er vel muligt der dukker et par borde mere op - i så fald kan det godt være jeg smutter fra Puerto og Dust og hen på noget andet. (Friedrich/Container/RftGalaxy/Tigris&E/Railroad Tycoon/Through the ages? osv osv :) )
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg spiser også gerne med.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

MesterLars wrote:Jeg vil godt deltage i spillene! (springer spisning over)

Der er jo ikke mange pladser ledige ved bordene så spilvalget giver lige nu næsten sig selv.

Blok1: Puerto
Blok2: Dust
blok3: AOE3

Men har skimmet listen igennem og synes jeg ser et par stykker, der ikke har sat sig på et spil (Qute/Rune mfl.) - så det er vel muligt der dukker et par borde mere op - i så fald kan det godt være jeg smutter fra Puerto og Dust og hen på noget andet. (Friedrich/Container/RftGalaxy/Tigris&E/Railroad Tycoon/Through the ages? osv osv :) )

P.t. er jeg heller ikke kommet på et spil i hverken blok 1 eller 3. Endnu er alle spillene i blokkene ikke fyldt helt op, men der er på den anden side nok til at de kan gennemføres. Så det kan da godt være, at der er ved at være basis for at lukke op for endnu et spil i en eller flere blokke.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Folk skal være hjertelig velkomne til at angive et eller andet spil, som de gerne medbringer og smider på bordet i blok 1, 2 eller 3, eller et helt særskilt tidspunkt. Så skriver jeg det gerne på programmet, så andre kan tilmelde sig.

Det eneste jeg beder om er:
At man selv sikrer sig at der er et eksemplar af spillet tilstede.
Og såfremt man ikke selv er i stand til at introducere eventuelle nye for spillet, så sørger man for der er en anden deltager til det pågældende spil som kan tage sig af den del.

Derudover er der jo helt frit slag i bolledejen m.h.t. hvad der skal på bordet. Vil folk gerne have det på skemaet, så klarer vi også det. :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nu spørger MesterLars eksempelvis specifikt til Race for the Galaxy. Måske det var en mulighed i blok 1? Jeg medbringer gerne et eksemplar. Det kræver så bare at der er nogen der vil påtage sig rollen at introducere.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Nu spørger MesterLars eksempelvis specifikt til Race for the Galaxy. Måske det var en mulighed i blok 1? Jeg medbringer gerne et eksemplar. Det kræver så bare at der er nogen der vil påtage sig rollen at introducere.

I første modul kommer der til at blive tilføjet endnu et spil, hvilket formodentlig bliver enten Race for the Galaxy eller Liberté... :)
frouvne, administrator

Image
adam
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Sun Jul 16, 2006 10:58 pm
Contact:

Post by adam »

Selv om det er sent, vil jeg ligeledes gerne deltage i lørdagens begivenhed, såfremt der stadig er plads.

Jeg ser at der kun er én ledig plads i 2 blok og vil derfor gerne melde mig til Dust. i blok 3 vil jeg gerne tilmeldes AOE3, hvis det er muligt.

adam
Post Reply