Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

David fra Boardgamer kom lige forbi byggerodet derhjemme med mit Mall of Horror som skal bruges i venners lag nytårsaften, og mit Cold War: CIA vs. KGB som jeg synes ser gevaldig spændende ud. når gangen er malet, og værelserne færdige og toilettet monteret igen, SÅ skal det prøves :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Post by MesterLars »

David fra boardgamer var nok på sin julerunde igår.

Han kom i hvert fald også forbi mig med 1960: Making of the President.

Har læst på BGG at det nu skulle være udsolgt fra forlaget, så jeg ville lige nå at gribe mig en kopi.
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Man skulle ikke tro jeg lige havde været i Essen... Efter messen er det i hvert fald blevet til et mere end et par nye ting:

- Napoleon's Triumph
- ASL Starter Kit #2
- Rome at War: Queen of the Celts
- Gipf
- Dvonn
- Wikinger
- Anno 1701
- Ubongo rejseudgave
- Siedler von Catan Würfelspiel
- Race for the Galaxy

Jeg overvejer at ændre min underskrift her til bare at angive hvor mange nye spil jeg har anskaffet mig! :roll:
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Post by Andrea »

Jens_Hoppe wrote: Jeg overvejer at ændre min underskrift her til bare at angive hvor mange nye spil jeg har anskaffet mig! :roll:
Nejnej! Du skal endelig udpensle det - det giver kun ammo til vores andres argumentation over for vores respektive kærester/ægtefæller mht. at vi skal købe flere spil ;)
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Ingen har givet mig spil i julegave. Og der er jo ærlig talt synd for mig, hvorfor jeg i dag selv har indkøbt Warrior Knights. Lige op til jul købte jeg også Age of Empires III, så der er lidt at spille den kommende tid.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Der ankom en tyk konvolut igår. Playme.de havde skyndt sig at sende det bonus-spil, som de havde glemt at lægge i den oprindelige forsendelse. Så jeg blev her sidst på året beriget med et nyt spil jeg ikke havde hørt om. Trendy af Reiner Knizia.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:[...] Så jeg blev her sidst på året beriget med et nyt spil jeg ikke havde hørt om. Trendy af Reiner Knizia.

Ja, det er imponerende, at en mand hvis spil man holder øje med, har oceaner af titler, man stadig ikke har prøvet. Og mange af dem er faktisk værd at spille... selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens :wink: - kan være lidt svingende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens :wink: - kan være lidt svingende.
Vi kan dårligt være uenige... Spørgsmålet går nok også mere på, om det er blasfemisk at hævde det eller ej. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14683
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens :wink: - kan være lidt svingende.
Vi kan dårligt være uenige... Spørgsmålet går nok også mere på, om det er blasfemisk at hævde det eller ej. ;)

Ja, det er nok der, vandene kan skilles. Jeg nærmer mig dog nok mere og mere det standpunkt, jeg tror, du står for. Så måske vi på et tidspunkt kan starte en sekt! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Så er der spil på vej fra Tyskland

Carcassonne
Dungeon Twister Dark Forces Expansion
Angkor
Dungeon Twister Erweiterung Paladins & Dragons
Ostia
Revolution
Friedrich
Hannibal: Rome vs. Carthage
Il Principe
2 Zug um Zug Märklin
2 x Tannhäuser englisch
2 x Raubritter
2x Revolte in Rom
Dungeon Twister Collectors Box
Ins Innere Afrikas
Rocketville

Kun 13 af dem er til mig selv
Danny Rasmussen
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Danny wrote:Kun 13 af dem er til mig selv
Tyndt! :D
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Så kom Container med posten. Et Valley Games spil jeg bestilte da det så ud til at være et spændende økonomispil. Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det. (Jeg blev også overrasket over hvor lille æsken er - tror at navnet havde fået mig til at forvente noget stort og tungt)
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jesper wrote:Så kom Container med posten... Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det.
Hvis du har nogen planer om at dukke op i Valby Kulturhus d. 10. , kan du evt. tilmelde det som et spil du gerne præsenterer. Lur mig om ikke du kan lokke et par stykker med.
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Desværre, det er ligger lige oven i den årlige skiferie - men jeg tager det gerne med til et andet arrangement og præsenterer det.
Stony wrote:
Jesper wrote:Så kom Container med posten... Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det.
Hvis du har nogen planer om at dukke op i Valby Kulturhus d. 10. , kan du evt. tilmelde det som et spil du gerne præsenterer. Lur mig om ikke du kan lokke et par stykker med.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

I fredags og her i mandags kom den sidste sending spil. I denne omgang blev det til:
Tide of Iron
Brass
Yspahan
Mykerinos
Packeis am Pol
Clans
Jenseits von Theben
og Filou.

Og samlingen er kommet faretruende tæt på de hundrede.
Måske kærsten og jeg er kommet ud i et misbrug :oops:
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
Post Reply