Aaaaaarrgghh

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Er jeg den eneste der har fået mit?
Nej-nej. Men har heller ikke fået det spillet. Det bliver først efter Essen:-(
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Post by Gunness »

Jesper wrote:Er jeg den eneste der har fået mit?

Muahahhaa.
Nej, Tobias havde også fået sit - så selv [dyster torden i baggrunden]muahahhaha[/torden]

Noget andet: Jeg har hentet de gamle regler fra BGG. Jeg har læst, at de skulle have rettet reglerne til i den nye udgave, så de var mere "spiselige" for os uden større wargames-erfaring.
Er det tilfældet, eller er det kun kosmetiske ændringer, der er tale om? (jeg skal bestemt ikke klage over Doyles nye grafiske design)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Post by MesterLars »

Sørme om der ikke lå et brev fra post danmark og flød et tilfældigt sted i min opgang!? fra DHL. De havde forgæves været forbi i mandags!

Nå men nu kommer det så til mit arbejde på mandag :)
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

MesterLars wrote:Sørme om der ikke lå et brev fra post danmark og flød et tilfældigt sted i min opgang!? fra DHL. De havde forgæves været forbi i mandags!
Det var da et sjovt tilfælde... Da jeg kom hjem lå der et ÅBNET brev (dog med indhold) fra DHL i min postkasse. Også her stod at de havde forsøgt at aflevere i mandags. Så rod i afleveringen af brevet og fire dage mellem forsøget på at aflevere pakken og til at brevet nåede frem.

(Mit navn og adresse var nu også skrevet så sjusket på sedlen, at jeg tror brevet oprindeligt er blevet afleveret til en forkert adresse :evil:)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Post by Gunness »

Ok, nu er det vist min tur til at udråbe et højlydt arrrrgh! Jeg har netop modtaget mail fra Valley Games om, at jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Så nu kan jeg pænt bestille spillet igen :evil:
Jeg får stadig pre-orderbonussen, men det betyder jo nok, at det varer endnu en rum tid, før mit spil dukker op. Øv øv øv.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Gunness wrote:Ok, nu er det vist min tur til at udråbe et højlydt arrrrgh! Jeg har netop modtaget mail fra Valley Games om, at jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Så nu kan jeg pænt bestille spillet igen :evil:
Jeg får stadig pre-orderbonussen, men det betyder jo nok, at det varer endnu en rum tid, før mit spil dukker op. Øv øv øv.
Hmm pænt bittert!! Jeg lider med dig :cry:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Gunness wrote:jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Nej, hvor træls. Det er da nok til at gøre enhver lidt mavesur... :(
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Post by Gunness »

Ja, det er da temmelig ærgerligt. Men så længe slutproduktet er godt, hvilket jeg kan forstå på jeres tilbagemeldinger, går det nok.
Årsagen til sletningen skulle være nogle lidt for emsige automatiske sikkerhedsprocedurer. Jeg har aldrig været udsat for noget lignende før, og jeg er ellers flittig nethandler.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
Post Reply