Nytårsforsæt 2024

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 554 times
Been thanked: 796 times

Re: Nytårsforsæt 2024

Post by Frouvne »

Oktober frembød ikke så mange fremskridt i.f.t. mine nytårsforsætter. Jeg fik spillet med yderligere en Crokinole-modstander - men der er mine målsætninger vist langt ude i horisonten. Jeg fik også spillet lidt Too Many Bones, men på det punkt er jeg i mål.

Jeg fik faktisk heller ikke set så mange film; præsidentvalget i USA kom til at optage mig lidt for meget og så kastede jeg mig langt om længe ud i at få set Better Call Saul. Så der kom lige en tv-serie på playlisten. Jeg fik dog set: Elementært, The Lego Batman Movie, Notorious!, Blazing Saddles, Once Upon A Time In Hollywood, Bullet Train og The Upside.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Året lakker mod enden og målopfyldelsen ændrer der sig vist ikke så meget ved. Så heller ikke denne måned er der så meget at bemærke. Der er blevet set nogle film: Spider-Man: Into the Spider-Verse, Barton Fink, Micmacs, Food inc. 2, Gladiator og Airplane.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 625 times
Been thanked: 701 times

Post by Gunness »

Det var da et alsidigt udvalg :) Barton Fink er fremragende, og Airplane er stadig virkeligt sjov.
Hvad syntes du om Spider-verse? Jeg var meget imponeret over den første, men Across the Spider-verse var bare alting skruet op. Det behøvede jeg egentlig ikke

Jeg fik i øvrigt selv set bl.a. Gladiator II, og når én billet koster 150 - :shock: - virker Nordisk Films Unlimited til 229 pludselig ikke så galt. Det betyder så desværre, at jeg kommer til at forsømme Cinemateket i en periode.
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Sun Dec 01, 2024 2:59 pm[...] Hvad syntes du om Spider-verse? Jeg var meget imponeret over den første, men Across the Spider-verse var bare alting skruet op. Det behøvede jeg egentlig ikke [...]
Jeg er kommet til at se dem i omvendt rækkefølge og var faktisk rigtig imponeret over stilen i Across the Spider-Verse, så jeg kan åbenbart godt tåle at der bliver givet fuld gas! ; )
frouvne, administrator

Image
Post Reply