Månedens spiloplevelse april 2024

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14648
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 466 times
Been thanked: 669 times
Contact:

Månedens spiloplevelse april 2024

Post by Frouvne »

Lad os se tilbage på april måned.

Too Many Bones - 13
Too Many Bones: Ghillie - 12
Too Many Bones: Nugget - 8
Monza - 5
Sea Salt & Paper - 5
Klumpeduns - 3
Loopin' Louie - 3
Too Many Bones: Static - 3
Beasts of Balance - 2
Sky Team - 2
Too Many Bones: Undertow - 2
Chess - 1
Darwin's Journey - 1
Finders Keepers! - 1
Go Go Gelato! - 1
Spot it! - 1
Spots - 1
Too Many Bones: The Gearloc Child Promo - 1
Tyrants of the Underdark: Board Game - 1
Vindication - 1


Det var naturligvis en kæmpe fornøjelse igen at få Too Many Bones på bordet. Reglerne skulle lige på plads igen. Det var sjovt at få prøvet en ny Gearloc, Too Many Bones: Static, men jeg vendte hurtigte tilbage til en mere kendt, da vi skulle forsøge at gå efter sejren. Og så har det været fedt - men også lidt frustrerende - at få Too Many Bones: Undertow på bordet. Det var ikke de store ændringer, men alligevel nok ændringer til at det er noget hårdere (mentalt) at komme igennem et spil.

Andre nye oplevelser der var rigtig interessante var især Darwin's Journey og Vindication. Selvom begge var rigtig gode oplevelser tror jeg dog ikke nødvendigvis de har den store fremtid foran sig for mit vedkommende: Sidstnævnte ejer jeg ikke selv og jeg tror sandsynligheden for at førstnævnte bliver tyndet ud i samlingen snarligt er stor.

Månedens spiloplevelse må være det oprindelige Too Many Bones - 13 spil blev det til ... og hertil kommer to spil med Too Many Bones: Undertow. Fantastisk spil!
frouvne, administrator

Image
Post Reply