Stefan Felds City Collection

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Stefan Felds City Collection

Post by Jonezy »

Queen Games har jo endnu en gang været i gang med noget Kickstarter som egentlig minder mere om en pre-order ordning, hvor de sammen med Feld har givet nogle af hans ældre spil en makeover og nu ser det endelig ud til at de første spil snart lander hos backerne.

Har selv backet Hamburg og Amsterdam, da jeg har spillet Bruges (som Hamburg er en ny version af) til stor fornøjelse flere gange og har kigget efter en kopi et stykke tid, og så gik der lidt FOMO i den og Amsterdam røg med. Har dog strammet lidt op med mit KS misbrug og kun backet classic versionerne fremfor Deluxe udgivelserne.

Nu har jeg så de sidste 4 fredage set Paul Grogan på Gaming Rules youtube kanalen spille igennem de 4 City Collection spil som kommer lige om lidt, og er begyndt at fortryde at jeg ikke hoppede med på New York og Marrakesh. Men jeg kan også mærke at jeg faktisk er begyndt at glæde mig ret meget til at få spillet noget Stefan Feld igen, og tænkte om andre har det på den måde. Ved godt at ham Feld deler vandene lidt, da hans spil som regel er ret taktiske og med påklistret tema, men jeg holder meget af hans taktiske gameplay hvor hver tur ofte føles som en lille puzzle man skal løse.

Så det jeg prøver at sige er, at jeg er klar på at spille nogle Feld spil, hvis man mangler nogle at spille med, og hvis man har New York og Marrakesh kommende ind af døren i nærmeste fremtid vil jeg meget gerne være med til at prøve dem.
Image
Post Reply