Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Så har vi været i Aarhus, og så skal man selvfølgelig huske at købe souvenirs, så det blev til et Magic Maze, jeg længe har overvejet at købe :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så skulle det også ske for mig: jeg vandt et spil i en af konkurrencerne på BGG. :D Og så endda et spil, som jeg faktisk ser rigtig meget frem til at få prøvet: Eleven: Football Manager Board Game. Så meget at jeg allerede har bestilt det via Gamefound... :roll: Nå, men det er der jo nok en anden, der kommer til at blive glad for. :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mikkel »

Jeg hentede mit Tinners trail, som er fra er fælles pledge.

i første omgang kan jeg ikke huske hvorfor jeg faldt for det, men det må komme an på en prøve :D
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det kan da være, at vi har været med i samme fælleskøb? :D
Jeg hentede mit Tinner's Trail i fredags. Jeg har aldrig prøvet originaludgaven, men det lyder som et interessant koncept, der er blevet forfinet en del. Og til ca. 350 kr. inkl. porto ville jeg gerne give det en chance.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Har fået Comanauts anbefalet flere gange for den spændende historie, så kunne ikke sige nej til en næsten ubrugt kopi til 100 kr.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Da jeg for 1½ år siden stoppede i PFA, fik jeg lidt farvel-gaver. Bla. et gavekort til Bastard Caféen. Men kort efter kom Covid, så jeg har aldrig fået det indløst. Før nu. Jeg smuttede indenom på vej hjem fra job og kiggede på deres relativt sparsomme spil-udvalg. Jeg endte med at vælge Meadow, og så måtte jeg sluge en (lille) kamel, da jeg valgte Forgotten Waters som det andet spil, til trods for at det er produceret steder jeg forsøger at gå udenom. Men det var enten det, eller bruge resten af pengene på noget jeg end ikke regnede med at ville få på bordet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så dukkede Boonlake op i posten og i hel stand på trods af, at det bare var smidt ned i en blod papkasse uden fyld. Og så blev det i øvrigt udleveret i en pakkeshop uden nogen interesse for legitimation. Det ville åbenbart frem ... så det må da bare på bordet! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Jeg fik TEN ind af døren i går. Bestilte hos Spelexperten, som sendte fra Örebro, men efter en tur forbi Køge pakkecenter, røg pakken afsted til Turku i Finland :roll:

Nå, men en uge senere og et svip forbi det svenske, landede pakken omsider i Roskilde.

… tak til PostNord for oplevelsen …
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Kickstarter-udgaven af In Too Deep landede i dag. Cyberpunk og strissere = det ser spændende ud :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Endnu en Kickstarter, Mantis Falls, købt via Kudos Games. 2-3 personers deduktionsspil, der foregår i et film noir-agtigt miljø.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

En kombination af NFL på Thanksgiving, Black Friday og en trang til at være impulsiv gjorde, at vi har alt for mange nye spil (på vej) ind af døren. :roll:

Altiplano* + The Traveller*
Black Angel
Botanik
Coloma Deluxe edition
Epic Resort* + Villain's Vacation*
Fields of Arle* + Tea & Trade
Fort: Cats & Dogs
Fortuna
Guilds of London + Wards of London
Prét-à-Porter
Pulsar 2849*
Whistle Mountain

Dem med * er spil vi tidligere har ejet og solgt. :lol:
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Bugge »

Taibi wrote: Mon Dec 06, 2021 12:40 pm En kombination af NFL på Thanksgiving, Black Friday og en trang til at være impulsiv gjorde, at vi har alt for mange nye spil (på vej) ind af døren. :roll:
Blev du 'gang tackled' af 3 'unblocked' linebackers i fuld fart? :wink:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Meget passende kom Lost Ruins of Arnak: Expedition Leaders ind ad døren netop som jeg gik på juleferie. Mon ikke det kommer på bordet nogle gange i løbet af den kommende tid?!

Og så kom Project L: Finesse også ind ad døren, som jeg egentlig også forventer at kunne få på bordet med familien.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Hvornår fik du tracking på Finesse? Nu er det en uge siden, at jeg fik en Shipped-opdatering fra Gamefound, men det er vist ikke en garanti for noget. Der skulle svjv komme en mail fra Aimplify, men indtil videre har jeg ikke hørt mere.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Tue Dec 21, 2021 11:59 pm Hvornår fik du tracking på Finesse? Nu er det en uge siden, at jeg fik en Shipped-opdatering fra Gamefound, men det er vist ikke en garanti for noget. Der skulle svjv komme en mail fra Aimplify, men indtil videre har jeg ikke hørt mere.
I fredags fik jeg en besked om, at spillet var betalt. Andet tror jeg ikke, jeg har hørt.
frouvne, administrator

Image
Post Reply