Brætspillere omkring Holbæk/Roskilde

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Michael_W
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Mon Sep 26, 2011 11:16 am
Favoritspil: EuroGames med dybde
Location: Kirke Hyllinge, Lejre

Brætspillere omkring Holbæk/Roskilde

Post by Michael_W »

Jeg har min gang i KBK hver tirsdag, og dukker til tider op til Consims spil arrangementer, men søger nogle mere faste spil-venner omkring Holbæk/Roskilde (bor selv i Kirke Hyllinge). Jeg spiller typisk euro-games, og foretrækker gerne spil med lidt strategisk/ taktisk "kød" på, men er ellers åben for lidt af hvert.
Jeg forestiller mig en gruppe på omkring 4 spillere, der eventuelt mødes en gang ugentligt eller efter behov afhængigt af arbejde, børn etc.
Lad mig høre fra dig/jer, og vi finder et egnet tidspunkt til et uforpligtende møde.

/Michael Waterstradt
Image
Jazz
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Fri Jun 20, 2014 2:11 pm
Location: Svogerslev - Roskilde

Re: Brætspillere omkring Holbæk/Roskilde

Post by Jazz »

Hej Michael
Har du fundet nogen at spille brætspil med?

Jeg er netop flyttet til Svogerslev og leder selv efter nogle brætspillere.
Jeg vil gerne spille fast, men tiden er knap og småbørnene hiver i hver sin arm, så meget mere end en gang om måneden er nok ikke realistisk pt...
Jeg har spillet brætspil i over 30 år og spiller det meste. Civ er faktisk et af mine favoritspil. Genremæssigt er jeg dog nok allermest til dungeoncrawlers, men er som sagt frisk på det meste.

Du skulle vel ikke have kendskab til nogle der spiller D&D i området, da jeg også leder efter en moden rollespilsgruppe?

mvh

Jesper
Post Reply