Word Domination (Kickstarter)

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
severinus
Posts: 3
Joined: Wed Sep 14, 2016 8:53 am

Word Domination (Kickstarter)

Post by severinus »

Mangler i (ligesom jeg) en erstatning til Scrabble.. så kast lige et kig på Word Domination, der kører på KS lige nu: https://www.kickstarter.com/projects/up ... ontrol-wor

Tjek f.eks. Undead Viking's review https://www.youtube.com/watch?v=wDk4Im6bYKU

Spillet har fanget min interesse, men synes måske prisen er lidt for høj ($42 inkl. alt) for et relativt lille spil, derfor vil jeg høre om der skulle være 7 andre, der er interesseret. Prisen for 8 spil inkl. alt er $220 - dvs. $27.5 ~ 180kr pr. spil.

KS-kampagnen løber en uge endnu, har nået sit mål og indhenter nu langsomt nogle stretch goals. Er der nogen der kunne have interesse eller måske allerede har lavet pledge?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Word Domination (Kickstarter)

Post by Gunness »

Jeg har også kigget på det et par gange. I værste fald kan man købe op til fire ekstra kopier og kun betale én gang porto. Det ville så lande på $162 - dvs. $32,4/212 kr per spil.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
severinus
Posts: 3
Joined: Wed Sep 14, 2016 8:53 am

Re: Word Domination (Kickstarter)

Post by severinus »

Det virker ikke til at interessen for spillet er så stor herinde. Så tænker jeg bare at droppe kampagnen og vente til spillet udkommer, men det havde også været en mulighed som du skriver Gunness.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Word Domination (Kickstarter)

Post by Gunness »

Jeg ved ikke... når man fraregner det flotte artwork tænker jeg, at der nok trods alt ikke helt er nok i spillet, så jeg er gået væk fra det igen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply