Hej alle derude

Her kan alle med en lille designer i maven diskutere alt omkring brætspilsdesign.
Post Reply
User avatar
Johnny Ebsen
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Mon Nov 02, 2009 4:10 pm
Favoritspil: Elfenland, Dominion, Niagara, Zooloretto, Cuba, Imperial, Shark
Location: Tyskland
Contact:

Hej alle derude

Post by Johnny Ebsen »

Mit navn er Johnny Ebsen, og jeg bor midt brætspillets moderland Tyskland. Jeg har i nogle år prøvet mig lidt frem med design af brætspil og har for nyligt oprettet en hjemmeside http://www.je-games.de. I er velkomne til at kikke forbi og kommentere spillene.

Auf wiedersehen
Johnny Ebsen
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hej alle derude

Post by Gunness »

Hej Johnny, og velkommen til. Enhver designer, der kan få et spil ud af en af Rutger Hauers absolut mere kagede film, fortjener opmærksomhed. Jeg kigger nærmere.

Er du på udkig efter en særlig type kommentarer?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Johnny Ebsen
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Mon Nov 02, 2009 4:10 pm
Favoritspil: Elfenland, Dominion, Niagara, Zooloretto, Cuba, Imperial, Shark
Location: Tyskland
Contact:

Re: Hej alle derude

Post by Johnny Ebsen »

Alt hvad du har på hjertet. Om det er kommentarer til det mekaniske, designet eller det tematiske, jeg er lutter øre :wink:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hej alle derude

Post by Frouvne »

Velkommen til! Jeg slog et hurtigt smut forbi din hjemmeside og den så så interessant ud, at jeg helt sikkert vil vende tilbage til den på et tidspunkt, hvor jeg har lidt mere tid!
frouvne, administrator

Image
Post Reply