Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
ranttt
Posts: 1
Joined: Sun Jul 03, 2016 2:10 pm

Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by ranttt »

Hej alle, et nyt kortspil på vej på kickstarter.

Cute Little Bastards

Med funny sort humor og en lille bitte bitte smugle blod :wink:
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by Larsine »

Hvis det er fordi du vil reklamere for dit nye spil, så skriv dog det. Åbenhed kommer man som regel længst med.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by Gunness »

Og vi har allerede en tråd til KS-spil.
Skriv i den, men som Lars pointerer, gør opmærksom på hvem du er.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by Stony »

Jeg gætter på at vi næppe ser den unge mand igen. Forummet har næppe anden interesse, end som et sted, hvor der findes personer der kunne være hans målgruppe, hvor man så kan lave et drive-by opslag for hans nyoprettede Kickstarter.

Jeg håber jeg tager fejl.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg gætter på at vi næppe ser den unge mand igen. Forummet har næppe anden interesse, end som et sted, hvor der findes personer der kunne være hans målgruppe, hvor man så kan lave et drive-by opslag for hans nyoprettede Kickstarter.

Jeg håber jeg tager fejl.
... du havde fuldkommen ret - han har ikke logget ind siden. Lidt dårlig stil syntes jeg nok, man kan mene. Som status er for kampagnen lige nu, har han til gengæld nok brug for al den reklame han kan få, da der pt. kun godt og vel er indsamlet 7% af målet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Cute Little Bastards - Et nyt kortspil!

Post by Larsine »

Jeg synes nu også at hans mål er lige lovlig ambitiøst. Among Nobles som var et spil som umiddelbart havde mere af det hele (bræt, brikker, kort), og som var spiltestet, nomineret af Fastaval og havde Nordic Game Artisans anbefaling havde samme mål.
Post Reply