Problemer omkring login

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Problemer omkring login

Post by qute »

Fedt!

Takker for indsatsen.
Må indrømme gg.dk tiltaler mig meget mere end bgg. Jeg kan ikke finde ud af hvad de nye trends er på bgg.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Problemer omkring login

Post by Gunness »

MesterLars wrote:Men jeg synes ikke "Vis aktive emner" virker mere.
Det er den funktion jeg altid bruger til at læse indlæg herinde.

search.php?search_id=active_topics
Det er bare et gæt, men det kan tænkes, at oversigten over de aktive emner er blevet nulstillet ifm opdateringen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Problemer omkring login

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Forummet er nu opdateret fra version 3.0.1 til 3.0.8 - det har tilsyneladende løst login-problemet.
Tak for hjælpen til dig, Gunness, der mistede tålmodigheden med undertegnede og greb til handling!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Problemer omkring login

Post by Robert »

Gunness wrote:
MesterLars wrote:Men jeg synes ikke "Vis aktive emner" virker mere.
Det er den funktion jeg altid bruger til at læse indlæg herinde.

search.php?search_id=active_topics
Det er bare et gæt, men det kan tænkes, at oversigten over de aktive emner er blevet nulstillet ifm opdateringen.
Jeg er ret sikker på at der har været indlæg efter opdateringen, som ikke dukker op i "vis aktive emner". I hvert fald ikke for mig.

Please fix - den side er helt klart den enkleste måde at følge med i hvad der foregår.

Edit: dette indlæg er et eksempel. Min liste over aktive emner er tom.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Problemer omkring login

Post by Sir William »

Jeg oplever ikke nogen problemer med at se de nyeste emner.

Jeg nyder derimod det, at jeg ikke skal logge mig ind hver gang. Ulempen ved lange passwords. :lol:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Problemer omkring login

Post by Gunness »

Jeg har researchet lidt. Det er åbenbart noget, der er ændret på i de nyere udgaver af forumsoftwaren. Jeg har aldrig selv brugt "aktive emner", så jeg ved ikke, hvad jeg skal forventer, men jeg sender lidt info til Allan, og så kan han sikkert tage en beslutning :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Problemer omkring login

Post by Robert »

Jeg får teksterne på engelsk.

View unread posts virker. Den giver en lang liste, og er sådan set OK at bruge.
Vire new posts giver også et positivt resultat.
View active topics giver en tom liste.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Problemer omkring login

Post by Gunness »

Jeg ved ikke hvorfor du får det på engelsk. Ud over "search unread" er resten af mit pænt oversat til dansk.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Problemer omkring login

Post by Robert »

Gunness wrote:Jeg ved ikke hvorfor du får det på engelsk. Ud over "search unread" er resten af mit pænt oversat til dansk.
Engelsk er ikke noget problem. Mangelen på "View actrive topics" er temmelig upraktisk.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Problemer omkring login

Post by Gunness »

Det er jeg godt klar over. Men med mindre man aktivt går ind og vælger engelsk som sprog i sit kontrolpanel, burde alle have samme setup.
Så jeg overvejede bare, hvor fejlen lå.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Problemer omkring login

Post by Robert »

Gunness wrote:Det er jeg godt klar over. Men med mindre man aktivt går ind og vælger engelsk som sprog i sit kontrolpanel, burde alle have samme setup.
Så jeg overvejede bare, hvor fejlen lå.
Hmm. Jeg checkede. Der stod faktisk British English. Så det behøver du ikke bruge meget tid på.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Problemer omkring login

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Jeg har researchet lidt. Det er åbenbart noget, der er ændret på i de nyere udgaver af forumsoftwaren. Jeg har aldrig selv brugt "aktive emner", så jeg ved ikke, hvad jeg skal forventer, men jeg sender lidt info til Allan, og så kan han sikkert tage en beslutning :)
Jeg har ændret lidt i opsætningen og håber nu at det fungerer - det vil jeg selvfølgelig gerne have be- eller afkræftet. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Problemer omkring login

Post by Mik »

Det virker i alt fald for mig, både når jeg forlader siden og vender tilbage, og også når jeg lukker vinduet og senere åbner et nyt. Jeg har ikke gidet slukke computeren, for at finde ud af om jeg stadig er logget på næste gang den tændes - men du hører fra mig hvis det ikke skulle være tilfældet.

Tak!
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Problemer omkring login

Post by Robert »

Login ser ud til at virke med internet explorer. Jeg kan slet ikke logge ind med Opera - men det er mere "nice to have" and "need to have".

Vis aktive emner virker stadig ikke. Den giver en tom liste.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Problemer omkring login

Post by Oseali »

Virker fint med Firefox ihvertfald { SEARCH_UNREAD } ser dog sådan ud, men det er til at leve med :-)
Image
Post Reply