Flere aktive brugere?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Flere aktive brugere?

Post by Gunness »

Jeg leger pt. med Joomla, som i alt fald i øjeblikket er den mest populære open source CMS-løsning. Det er ret vildt, hvad man kan. Alt andet lige vil jeg tro, at det kunne være et godt udgangspunkt. Der findes også forskellige admin-løsninger, så man kan lade lanceringen af artikler være mere eller mindre brugerstyret.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Flere aktive brugere?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Jeg leger pt. med Joomla, som i alt fald i øjeblikket er den mest populære open source CMS-løsning. Det er ret vildt, hvad man kan. Alt andet lige vil jeg tro, at det kunne være et godt udgangspunkt. Der findes også forskellige admin-løsninger, så man kan lade lanceringen af artikler være mere eller mindre brugerstyret.
Ja, der er heldigvis flere veje at gå. Joomla ser helt sikkert lækrere ud. Fordelen ved phpBB3-portalen er at den er skræddersyet til at håndtere de data, der kan hentes fra forum-delen. Så alt afhængigt af hvad der bliver mest centralt i en ny version af GermanGames.dk, kan der være fordele og ulemper ved begge løsninger.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Flere aktive brugere?

Post by Stony »

...jeg kom lige til at kigge på beskrivelserne under de enkelte underfora....

Nyheder fra GermanGames.dk
Her kan du læse mere om nye spil på lager....

Ehm.... :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Flere aktive brugere?

Post by Gunness »

Haha, den var god. Så vidt jeg ved, er der stadig masser af spil på lager - butikken er bare lukket ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply