Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Frouvne »

For at gøre det lettere for folk, der ikke nødvendigvis er brugere af dette forum, men som af en eller anden grund kommer forbi siden, at finde frem til steder, hvor man kan købe den slags spil, vi taler om her på siden, har jeg på forsiden lavet et nyt menu-punkt, hvor jeg forsøger at guide folk lidt i.f.t. indkøbssteder.

Tjek det ud og kom med dine kommentarer i forhold til min udvælgelse.

http://www.germangames.dk/indkobssteder/

--------------

Nyt link: Forhandlere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Robert »

Du har glemt Games (eller hvad de nu hedder helt præcist), på Strøget i Kbh og Store Torv i Århus. De har faktisk også en butik i Ålborg: http://www.gamesweb.dk/om_os/

Jeg handler en del hos boardgamer. og med fornøjelse, men at trække dem ud som den primære online butik virker lidt underligt. Det er naturligvis dit valg hvad du vælger at gøre.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Helle »

Robert wrote:Du har glemt Games (eller hvad de nu hedder helt præcist), på Strøget i Kbh og Store Torv i Århus. De har faktisk også en butik i Ålborg: http://www.gamesweb.dk/om_os/

Jeg handler en del hos boardgamer. og med fornøjelse, men at trække dem ud som den primære online butik virker lidt underligt. Det er naturligvis dit valg hvad du vælger at gøre.
Men hvilke danske ville du nævne - som ikke allerede er dækket af fysiske butikker med tilhørende web?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Frouvne »

Robert wrote:Du har glemt Games (eller hvad de nu hedder helt præcist), på Strøget i Kbh og Store Torv i Århus. De har faktisk også en butik i Ålborg: http://www.gamesweb.dk/om_os/ [...]
Jeg har udeladt dem men ikke glemt dem. De har et fint udvalg, men de er ret dyre og det er ikke mit indtryk, at de er så vidende om det produkt, de sælger. Men nu er det lang tid siden, jeg har været derinde, så hvis min vurdering er helt forkert, vil jeg meget gerne rettes i den.
Robert wrote:[...] Jeg handler en del hos boardgamer. og med fornøjelse, men at trække dem ud som den primære online butik virker lidt underligt. Det er naturligvis dit valg hvad du vælger at gøre.
Jeg så også helst, at der var et par forhandlere, jeg kunne nævne her. Havde Papspil stadig eksisteret, havde de helt sikkert været nævnt. Jeg har svært ved at se hvilke andre forhandlere, der vil være værd at fremhæve. Men gode forslag er selvfølgelig velkomne.

Min tanke med listen er, at der skal fremhæves nogle forhandlere, som er dem, vi ville anbefale en god ven. Forhandlere med et godt udbud, med rimelige priser og ikke mindst forhandlere der er med til at fremme hobbyen det være sig ved at kunne komme med gode anbefalinger, ved at medvirke til at lave arrangementer, der fremmer interessen for hobbyen m.m. Udvalget af forhandlere er ikke tænkt som det endelige udvalg, så jeg er meget modtagelig for gode idéer.

Og så burde menupunktet vel egentlig hedde Forhandlere istedet for Indkøbssteder?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by akwlinka »

Frouvne wrote:
Robert wrote:Du har glemt Games (eller hvad de nu hedder helt præcist), på Strøget i Kbh og Store Torv i Århus. De har faktisk også en butik i Ålborg: http://www.gamesweb.dk/om_os/ [...]
Jeg har udeladt dem men ikke glemt dem. De har et fint udvalg, men de er ret dyre og det er ikke mit indtryk, at de er så vidende om det produkt, de sælger. Men nu er det lang tid siden, jeg har været derinde, så hvis min vurdering er helt forkert, vil jeg meget gerne rettes i den.
Jeg synes at Games er værd at nævne. De har et stort udvalg, der måske er lidt højere end andre fysiske butikker, men engang imellem løber man ind i gode tilbud. Deres hjemmeside er ok.
Og skulle man være til mere traditionelle ting, som skak, backgammon og andre klassiske spil, så har de et meget fint udvalg. Deres viden inden for spil er også god.

Og så kan jeg lide de tiltag de gør for at promovere spil..
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Frouvne »

Fint. Salgstalen er taget til efterretning. De kommer også med på listen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Aratar »

Andre forhandlere, jeg har haft gode erfaringer med, er:

UK
Heron Games: http://www.fwtwr.com/store/index.asp
Games Lore: http://gameslore.com/

Tyskland
www.spiele-offensive.de
www.magnus-spiele.de

USA
www.coolstuffinc.com (bør kun benyttes med forsendelse via shopusa.com)
www.boardsandbits.com (bør kun benyttes med forsendelse via shopusa.com)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Frouvne »

Så er der opdateret på forsiden. Menuen hedder nu: Forhandlere.

De Amerikanske forhandlere er fortsat ikke medtaget. Hvis der er én, der kunne lave en guide til brug af ShopUSA kunne det være en god ting at have under menupunktet: "Indkøb, udsalg og tilbud i øvrigt". Om den skal stå på forsiden tror jeg stadig ikke, da denne oversigt primært er rettet imod folk, der er nye indenfor hobbyen.
frouvne, administrator

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Oversigt over indkøbssteder på forsiden

Post by Oseali »

UK: www.boardgameguru.co.uk er mit primære indkøbssted, gode priser og rigtig god og hurtig betjening
Image
Post Reply