GermanGames er kommet til en korsvej ...

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Trist nyhed men rigtig godt, at I beholder forum delen. Det er der mange der vil få glæde af.

Held & lykke
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Post by Gunness »

Jeg har allerede givet mit besyv med overfor Helle andetsteds, men ja, det er trist, at I ikke kan få det til at hænge sammen - men også glædeligt, at I nu får flere ressourcer til de andre spændende dele af brætspillenes verden. Som fx. at spille spillene ;)

Jeg ser frem til den fortsatte udvikling af sitet!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Det var da en trist meddelelse at komme hjem til søndag :(

Men godt for Allan og Helle :D

Snakkes ved.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

Mange tak for de mange positive tilbagemeldinger! Det er jo helt rørende! Jeg kan betro jer, at det har været en lettelse at få taget beslutningen og at det kommer til at fjerne en stor arbejdsbyrde fra vores hverdag. Samtidig håber jeg også, at I vil være med til at gøre siden endnu bedre. Godt nok er det en væsentlig del, der nu skæres bort, men en del man kan finde mange andre steder. For mig er det unikke ved GermanGames.dk i dag de brugeraktiviteter der foregår via forum. Dem håber jeg, at vi alle i fællesskab kan få videreudviklet i den kommende tid - herunder ved at tilføje funktionaliteter til siden, der kan øge denne del og gøre det til et endnu bedre sted at mødes! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, jeg vil egentlig også bare sige tak, for de mange pæne ord, der er kommet - og jeg håber, at mange vil hænge ved, også når vi overgår til "bare" at være et forum ...

Helle
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Æv bæv
netsapiens wrote: ...hvem sørensen skal så til at være min pusher i fremtiden?
Lige mine ord, men jeg kan sagtens forstå jeres beslutning og synes det er super at forummet bliver ved med at kører, for der er jo stadig en masse at diskutere omkring brætspil :wink:

Håber stadigt at der vil blive arrageret con'er og hygge-spil-aftner sådan at man kan få prøvet nogle nye spil! :D
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Post by Aratar »

Rigtig fedt, at I beholder forum og har planer om at udbygge det.

Held og lykke med jeres fremtid uden bøvl med posthus og tyske fragtfirmaer 8)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Aratar wrote:Rigtig fedt, at I beholder forum og har planer om at udbygge det.

Held og lykke med jeres fremtid uden bøvl med posthus og tyske fragtfirmaer 8)
Tak, vi glæder os til at få tid til at spille flere spil. Vi har haft lidt fragtbøvl, men det har nu ikke været det helt store ... det handler jo, om at have en tilgængelig leveringsadresse - har man ikke det ... uha .. jo, så kan det være rigtigt stygt ... eksempelvis en privatadresse ... er ikke god.

Håber, at eventuelle ideer til forum kommer videre til administrator ... :D

Helle
User avatar
Aermord
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 30
Joined: Sat May 19, 2007 8:57 pm

Post by Aermord »

Jeg er ked af at GermanGames lukker salget da jeg hører til dem der mener at butikker/netbutikker der sælger brætspil i Danmark kan man ikke få nok af. For det betyder jo en øget PR for det at spille brætspil - folk der måske kigger forbi for at købe et spil til børnene opdager måske at der er noget her som også kan være (er) kanon fedt for voksne. Jeg har indtil flere gange forsøgt at overbevise nogle af mine venner om at de bør købe i det mindste nogle af deres brætspil igennem danske sider så markedet og omsætningen kan stige herhjemme.

Når det nu ikke kan være anderledes, så er det dog en god ting at I lukker fordi I ikke kan overskue forretningen fordi det går så godt med salget. Det havde været værre hvis det lille firma havde drevet jer på falittens rand. Tak for den gode service, de gode priser. Heldigvis er der jo stadig forumet. :)

And now, the end is here
And so I face the final curtain
My friend, I'll say it clear
I'll state my case, of which I'm certain
I've lived a life that's full
I traveled each and ev'ry highway
And more, much more than this, I did it my way...

(og der er ikke et øje tørt) :D
/Aermord

I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend. -- Faramir (J.R.R. Tolkien)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så er udsalgslisten blevet revideret - og der er sat links til børnespillene, da jeg kan forstå, at der ikke ofte er så meget info på bgg.
hylsberg
Posts: 5
Joined: Sat Jul 07, 2007 8:22 pm
Location: Slagelse

Post by hylsberg »

Det er trist at I stopper med at sælge spil, men det er fint at I har tænkt at bevare forummet.

Hvad med resten af hjemmesiden? Der er da mange fine spilbeskrivelser som har været der i forbindelse med de spil som I sælger.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

hylsberg wrote:Det er trist at I stopper med at sælge spil, men det er fint at I har tænkt at bevare forummet.

Hvad med resten af hjemmesiden? Der er da mange fine spilbeskrivelser som har været der i forbindelse med de spil som I sælger.
Beskrivelserne bliver - og forhåbentlig kommer der endnu flere, nu da vi får lidt mere tid. Min tanker er, at beskrivelserne kommer til at blive revideret og de i den anledning bliver standardiseret en smule, så de bliver lettere at overskue og lettere at sammenligne. Måske ændres fokus også en smule, så der snarere bliver tale om anmeldelser end beskrivelser, men det er endnu for tidligt at sige.

Et af mit håb er, at en nye form vil kunne tiltrække nye kræfter til siden, så vi kan få nogle at dele arbejdsbyrden med men også den fornøelse det er, at skrive og blive læst. Så hvis man har nogle gode ideer og ikke mindst hvis man selv er interesseret i at deltage mere aktivt i at producere indhold til siden, skal man være meget velkommen til at kontakte mig.

Så man vil stadig finde det meste af det, man i dag kan se på siden... og forhåbentlig meget mere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg tror man har kunne mærke på jer at I har været lidt "fed up" med al webbutik-arbejdet, så et eller andet sted kommer jeres stop nok ikke som en overraskelse. Ærgerligt alligevel. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:Jeg tror man har kunne mærke på jer at I har været lidt "fed up" med al webbutik-arbejdet, så et eller andet sted kommer jeres stop nok ikke som en overraskelse. Ærgerligt alligevel. :)
Ærligt, så må jeg indrømme, at specialeræset og så de øvrige almindelige pligter OG en butik var lidt udmattende ... ti hi ... og jeg frygter at alminderligt arbejde for undertegnede, som kommende forskningsmedarbejder, kunne være lige så trættende ... det er nemlig den sjoveste del, som skæres væk: selve spiltiden.

Men det har altså også været sjovt ...
Hans
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Mon May 29, 2006 2:34 pm
Location: København, Amager

Post by Hans »

Også herfra skal I have mange tak for den tid det varede! Jeg har virkelig værdsat ikke at skulle give de svimlende priser for brætspil, som fx butikker i København har tilbudt. Vi tager et eksempel: Caylus kan i øjeblikket fås for 500 kr. i Kbh, Germangames har tilbudt det til helt ned til 200 kr.

Men på den anden side, så kan det være min økonomi nu sørger for at jeg fortsat kan være i mit eget hjem og ikke drukner i brætspil :wink:
Post Reply