Twilight Imperium 4 i Vallensbæk den 23. november

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Twilight Imperium 4 i Vallensbæk den 23. november

Post by goldbaek »

Pax Magnifica Bellum Gloriosum!

Jeg ved godt, at det måske er med lidt for kort varsel, men lørdag den 23. november kl. 12:00 kunne jeg godt tænke mig at få TI4 på bordet.

Det foregår i Vallensbæk, ca. 10 minutters gang fra Albertslund Station, og både drikkevarer og snacks vil være tilladt ved bordet. Kæledyr og rygning bedes I dog holde hjemme den dag.

Med bare 3 spil under bæltet, er det ikke fordi jeg anser mig selv som værende en hardcore TI4-spiller, men normalt vil jeg helst spille med mindst 4 deltagere (jo flere, jo bedre) og jeg forbeholder mig retten til at aflyse, hvis der er for få tilmeldte. MEN hvis der skulle være et par rookies, der gerne vil introduceres til spillet denne dag, så kunne et 3-mands (M/K) spil også være en mulighed.

Uanset om man anser sig selv som værende rookie eller ej, er det at foretrække at alle på forhånd har et vist kendskab til reglerne, så vi hurtigt kan komme i gang. Man behøver absolut ikke at kunne alle regler og FAQ'en udenad, men lidt kendskab er en fordel, da det er et spil, hvor der sker mange ting. Både regler og FAQ findes her: https://www.fantasyflightgames.com/en/p ... h-edition/

Jeg slår dette op flere steder, og så vil først-til-mølle princippet gælde i tilfælde af, at vi bliver flere end 6 deltagere.

Vi er nu max. antal deltagere. Deltagerliste:
Kim, Jan, Casper, Keith, Anders, Steffen.

Image
Image
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Twilight Imperium 4 i Vallensbæk den 23. november

Post by goldbaek »

Vi er nu 6 deltagere, hvilket er max.
Image
Sturmmann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 77
Joined: Sun Jan 13, 2013 1:04 pm
Been thanked: 1 time

Re: Twilight Imperium 4 i Vallensbæk den 23. november

Post by Sturmmann »

Nåede i at spille færdig på en aften?
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Twilight Imperium 4 i Vallensbæk den 23. november

Post by goldbaek »

Ja, det gjorde vi. Vi startede kl 12 og ved 23-tiden havde Emirates of Hacan overtaget herredømmet med galaksen. Fed dag, sjovt spil og hyggelige mennesker :D
Image
Post Reply