Vis os dine Kickstartere

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9161
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Vis os dine Kickstartere

Post by Stony »

Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en lille parade af hvad folk har på vej via Kickstarter.

Efter at jeg har haft en periode, hvor jeg har holdt lidt lav profil på Kickstarter, og bare ventet på det der nu engang var på vej, så er jeg på det seneste hoppet med på nogle stykker.

Dinosaur Island udvidelsen. Efter at have læst lidt anmeldelser på Dinosaur Island - som blev pænt modtaget - sprang jeg med på den næste Kickstarter for udvidelsen, hvor man ved samme lejlighed kunne bestille grundspillet.

The Island of El Dorado udvidelsen. Det var samme model der gjorde sig gældende for The Island of El Dorado. Efter den oprindelige kickstarter blev grundspillet pænt modtaget, så da der kom en ny kickstarter med udvidelse med mulighed for at købe et grundspil med, så hoppede jeg på vognen.

Eclipse: Second Dawn. Jeg kan godt lide Eclipse, og jeg har ikke fået spillet det nok. Da jeg så annonceringen af en second edition, tænkte jeg først at jeg ville springe over. Men så kom der nogle stretchgoals som alligevel overtalte mig til at springe på.

Living Planet. Fra designeren af Archipelago. Jeg tror og håber at det bliver en "Archipelago 2". Det er selvfølgelig en helt anden temasiering, men det generer mig nu ikke. Det grafiske udtryk tiltalte mig i Archipelago, og det vil jeg nok savne. Det nye spil bliver ikke nær så venligt på nethinden, men jeg håber man formår at bygge videre på de gode takter som originalen bød på.

Sorcerer. Magic inspireret spil uden at skulle springe ned i et collectible. Gotta have it. :)

Nemesis. Plastic og lir. Jeg kunne ikke lade være. Jeg er sprunget i modellen med pre-painted miniatures.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 485 times
Been thanked: 522 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Gunness »

Puha, der er en del :)

De vigtigste titler:
Root - jeg kunne godt lide ideen i Vast, men syntes, at spillet virkede en kende uoverskueligt. Så da designeren barslede med sit næste, som skulle være lidt mere strømlinet, som oven i købet har en charmerende stil, var jeg på. Det burde være lige på trapperne. Har prøvet det som print&play, og det var heldigvis en succes :)

Lifeform - kraftigt Alien-inspireret en-mod-alle-spil, hvor rumvæsnet delvist har hidden movement. Jeg kunne godt lide det grafiske udtryk og ææælsker Alien, så den var nem.

1066: Tears To Many Mothers - asymmetrisk lille tomands krigsspil, hvor man styrer hhv. normannere og saksere i slaget om England. Jeg håber, at det kommer til at udfylde et hul i min samling.

Neanderthal 2nd ed. - jeg er nok bedre til at købe Phil Eklunds spil end faktisk at få dem spillet, men kombinationen af tema og nogle af mekanismerne fra Greenland (som jeg godt kunne lide) gjorde, at jeg backede.

Endeavor: Age of Sail - en opdatering af et bundsolidt spil med finpudsning af mekanismerne og nogle lækre stretch goals. Originalen er klassisk euro, som jeg af en eller anden grund synes godt om.

AuZtralia - normalt har jeg det stramt med togspil, men den let syrede kombinationen af jernbane, Cthulhu og Martin Wallace virkede interessant.

Cerebria: The Inside World - spillet virker akkurat lige så overlæsset som Trickerion (hvis udvidelse jeg også måtte backe) og Anachrony, men jeg har været glad for for de to forgængere, og kombinationen af tema, mekanismer og lækre komponenter hev mig ombord.

CO2: Second Chance - jeg har til dato ikke prøvet nogen af Lacerdas spil, men hvor tit får man lov til at redde vores planet ved at bekæmpe forurening? Jeg satser på, at reglerne er blevet strømlinet og gjort mere tilgængelige - det er i alt fald lovet.

Detective: City of Angels - jeg elsker et godt mysterium, og det ser denne titel ud til at levere. Den Chinatown-agtige setting og Vicent Dutraits grafiske arbejde (der også lokkede mig med på Museum) var nok til at overbevise.

Sabotage - holdbaseret hidden movement lyder spændende, og spillet har fået pæne ord med på vejen. Jeg har været virkelig glad for Tim Fowers' Burgle Bros., så selv om spillet virker lidt for dyrt, valgte jeg at tage chancen.

The 7th Continent: What Goes Up Must Come Down - The 7th Continent har været en af mine bedste spiloplevelser de seneste par år, så en udvidelse med mere udforskning var en no-brainer.

Jeg har også en række mindre spil undervejs (Getaway Driver, Richelieau-remaket Spirits of the Forst, Villagers etc.), men det må vente :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by zfire »

Jeg er normalt ikke den store kickstarter, men har alligevel nogle få på vej.

Sorcerer City - Semi-realtime tile laying med noget deckbuilding oveni lød som en spædende combi.

The Estates - Neue Heimat har længe været anset som en klassiker og siden jeg aldrig har haft fornøjelsen af at prøve spillet så virkede det som en slam dunk nu hvor der endelig kommer et reprint.

Gugong (The Forbidden City) - Andreas Steding's navn var næsten alt der var nødvendigt for den her, at jeg så også synes at kort mekanikken virker facinerende var nok til at få mig med på den her.

The 7th Continent: What Goes Up Must Come Down - Jeg late pledgede base game + expansion med split shipping, så mangler kun at modtage expansion. At base game stadig ikke har fundet vej til bordet endnu snakker vi ikke højt om :)

Firenze - Har hørt gode ting om Firenze og Andreas Steding's navn trækker endnu mere, så nu hvor der endelig kommer et reprint så er jeg røget på den.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Goblen »

Escape Plan by Vital Lacerda. Tænker bare at det er jeg nød til at have. Designet af Lacerda. Flygte fra byen efter et godt heist hvor politiet er kommet på sporet af dig. Glæder jeg mig meget til.

Serengeti, Revised and Expanded. To personers deck-building med anderledes tema. Samle de dyr der hjælper dig med din strategi - ingen fantasy, trolddom eller lignende. Samtidig støttede de et godt formål, og det er jeg en sucker for.

OrcQuest WarPath - The Boardgame. Orcs, fede figurer at male så er jeg på. En dungeon crawl hvor du spiller orcs I stedet for de normale helte.

Court of the Dead: Mourners Call Board Game. Lidt samme mekanik som Inis som jeg godt kan lide. Flere minies at male :-) Det er vist mit svage punkt i øjeblikket.

Black Rose Wars. Andersledes spil om troldmænd og magt - ikke at det ikke er set før, men ret fedt game play (på papiret) hvor du skal udnytte ressourcerne på troldmandsskolen for at blive den nye head honcho. Flere minies.

Dreamscape. Et spil jeg faldt for da jeg så en video run through. Opbygge sin perfekte drøm og samle ressourcer ind til det :-) Lød flippet.

Edge of Darkness. Vil så gerne have Mystic Vale og har været tæt på at købe det flere gange, så da der kom et større spil med samme deck building og card building valgte jeg det i stedet.

Dice Throne: Season Two, Maser af terninger og 1:1 kamp med fede klasser - what is not to like :-)

CO2: Second Chance. Ren planet, Vital Lacerda og solidt game play. Skal i samlingen. Har prøvet den første version og håber ikke bare det er et remake, men de har kigget lidt på reglerne.

UBOOT The Board Game. Real time ubådsspil. Figurer (igen), og et spil skabt til mig og mine venner der ikke spiller så meget brætspil.

STUFFED. Et terningespil jeg skal bruge til mine arrangementer hvor man spiller en bad rabbit sin gone good :-)

Star Realms Frontiers. 1:1 deck building. Den slags spil jeg rigtig godt kan lide. Han har fået en del på puklen over det er kommet i handel før det kom til backers. Men lad os se hvad det bringer.

Tang Garden. Figurer (igen igen igen), og et lidt anderledes tile laying spil jeg ser meget frem til. Samkøb i større gruppe.

Dragon Keepers. Vital Lacerda igen. Tror jeg har en compulsive disorder med hans spil. Har sågar Kanban som jeg ikke bryder mig om.

Der er mange på listen, men det er efterhånden også det eneste sted jeg køber nye brætspil. Ellers er det primært brugte spil jeg køber.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14582
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 444 times
Been thanked: 624 times
Contact:

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Frouvne »

Detective: A Modern Crime Board Game har der været en del hype om de seneste måneder. Jeg tror, det er første gang, jeg rigtig har været tændt på ideen om at integrere en elektronisk device i et brætspil. Temaet tænder mig dog helt sikkert. Således venter jeg også på en række andre med tilsvarende tema: Pulp Detective, Chronicles of Crime og Detective: City of Angels.

Der er nogle re-makes - hvoraf et par stykker samtidig opgraderer det oprindelige spil en del - jeg er hoppet på: Snowdonia Deluxe Master Set, Endeavor: Age of Sail, Neanderthal og Greenland. Neanderthal er det eneste af disse jeg ikke har spillet en del gange før, men det tema har jeg ikke kunnet stå for og da chancen nu bød sig, slog jeg til.

Martin Wallace leverer ikke længere lige så ofte titler, der tiltaler mig, som tidligere. To-spillers spillet Lincoln og AuZtralia har dog pirret min nysgerrighed i tilstrækkelig grad til at jeg er hoppet på dem.

Solo-spil har det med periodevis at gøre mig nysgerrig selvom jeg sjældent får dyrket dem særlig meget. Heldigvis er det ofte i den prismæssigt rimelige ende. Unbroken: a solo game of survival and revenge, Deep Space D-6 and new Mini-Expansion og Palm Island - Portable Card Game.

Tramways er et af de kickstarter-spil jeg ærgrer mig over ikke at kunne få på bordet. Derfor var der ikke svært at bestemme mig for at hoppe på Tramways Engineer's Workbook, der gør det muligt at løse puslerier både solo og multiplayer.

Og så er det altså nogle kickstartere, jeg simpelthen har ladet mig charmere af. Og det er nok dem, jeg er mest spændt på at få imellem fingrene vel vidende, at der også kan være store skuffelser iblandt: Escape the Dark Castle: The Legend Grows..., Empyreal: Spells & Steam - A Fantasy Railway-Building Game, Seize the Bean - A Light-Hearted Deck Builder about Berlin!, Flick Wars - Tabletop Dexterity Combat Game with 3D Terrain og 5-Minute Dungeon: Curses! Foiled Again!.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 286 times
Been thanked: 177 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Jonezy »

Det er lykkedes mig at begrænse mig noget mere på Kickstarter end jeg tidligere har gjort. Jeg har disse på vej:

Too Many Bones: Undertow - Spillede Too Many Bones på forrige års Djengis og var noget overvældet (der er en pæn steep learning curve på det spil), men også helt vildt nysgerrig og med mod på mere. Derfor røg jeg på denne stand-alone udvidelse, som i følge skaberne er ment som et billigere entry point i serien.

Valeria Card Kingdoms: Shadowvale (udvidelse) - Valeria Card Kingdoms er et af mine go-to hyggespil, så selvfølgelig er jeg total OCD med serien og må have alle udvidelser.

Endeavor: Age of Sail - Har flere gange haft stor fornøjelse af at spille det første Endeavor og det har været umuligt at finde til rimelige penge i lang tid, så jeg måtte have denne her meget lækre ny-udgave. Det spiller vildt godt med 5 spillere, hvilket Hansa Teutonica også gør, så forstil jer lige en lækker spilaften når man har fået samlet 5 spillere... :D

Villages of Valeria: Landmarks (udvidelse) - Endnu en udvidelse til et Valeria spil. Villages of Valeria har jeg ikke fået spillet så meget; faktisk har jeg vist bare prøvet at få en masse høvl af Carsten i det. Vil gerne spille det mere og tænkte at en udvidelse måske kunne få det lokket frem igen.

Cthulhu: Death May Die - Whoops. Røg sgu lige i en CMON plastic fælde igen... Elsker at det IKKE er et kampagne spil, men et spil hvor du sætter et scenarie op og spiller det på en times tid. Håber på en god omgang co-op fjol, hvor jeg kan få lov til at skyde Cthulhu lige i fjæset. Og jeg har IKKE bestilt den der kæmpe Cthulhu plastic figur!

Har også en bærepose til spil fra Dice Tower, samt videospils versionen af Evolution på vej. Og jeg er i gang med at spare sammen til CMONs udgave af Project ELITE og deduktionsspillet Awkward Guests.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9161
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Stony »

Jeg kan for øvrigt supplere med en række "snyde-kickstartere". Spil hvor jeg enten i første ombæring valgte at sidde over, eller hvor jeg slet og ret missede kickstarteren, og efterfølgende er sprunget på et late pledge.

Edge of Darkness - Jeg blev nysgerrig på deres nye mekanik, hvor man selv kan kombinere delkomponenterne til et kort, som så indgår i et deck.

Gùgōng - Jeg endte også med at måtte springe på Andres Steding's næste spil (Designeren bag Hansa Teutonica) og se om han kan producere endnu mere knastør cardboard goodness.

Quodd Heroes - Puzzle-racing der eventuelt kan spilles solo. Jeg savner noget mere i stil med RoboRally, og jeg tror dette vil kunne tilfredsstille den samme kløe, samtidig med at det er noget helt andet.

Root - Forgængeren fængede mig ikke, og jeg valgte i første ombæring at sidde over. Men så fik jeg set et par videoer, og endte med at lave et late pledge. Og efterfølgende fortrudt det lidt, da jeg læste nogen sammenligne grundkonceptet i spillet med COIN spillene. Jeg har kun prøvet et enkelt af dem, men det drænede mig så absolut for lysten til at prøve de øvrige. Nå, jeg krydser fingre og håber på det bedste.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 82 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Jens_Hoppe »

Uha, det er ikke mange:

Root, som jeg jo har spillet en håndfuld gange som PnP, og som nu er lige på trapperne i den endelige version. Det er et sjovt spil, så det glæder jeg mig til.

Lincoln. Jeg har et svagt sted for den Amerikanske Borgerkrig - og for Martin Wallace's spil, så dette var afgjort et forsøg værd.

Neanderthal & Greenland: Fordi én udgave af Neanderthal og to udgaver af Greenland slet ikke er nok! :)

18Lilliput. Et sjovt mini-18xx agtigt spil, som afgjort skal prøves.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by goldbaek »

Når man ikke lider af FOMO og generelt har et stramt budget, bliver det til en relativt kort liste:

Heroes of Land, Air & Sea - jeg var interesseret i denne allerede sidste år, men havde ikke pengene til at hoppe på dengang. Da den så kom på KS igen for et par måneder siden, havde jeg fået sparet lidt mønter op til retail-versionen - og de blev i stedet kastet efter den store "All-in" pledge. Jeg tror spillet passer perfekt ind i vores spilgruppe, så jeg ser meget frem til april 2019.

Chronicles of Crime - der er ikke noget ved dette spil, der ikke ser godt ud. Altså lige bortset fra, at jeg modtog Detective A Modern Crime Board Game for noget tid siden, og det har stået på hylden lige siden. Det bliver overhalet indenom af alle mulige andre spil og jeg kan godt frygte, at CoC vil lide samme skæbne når det dukker op...

Sidst, men ikke mindst, venter jeg på 2 Blood Bowl-hold fra Greebo. De havde en Daemon-inspireret KS, hvor jeg smed lidt mønter efter deres Khorne-hold. I pledge manageren tilføjede jeg et Bretonnia-hold, og med dem har jeg dermed mindst 1 hold til hver af de 26 "officielle" racer.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by digter »

Her er mine kickstartere:

-

:lol:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9161
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Stony »

digter wrote:Her er mine kickstartere:

-

:lol:
Ja ja ja. Folk der køber spil ind i store mængder, og så trækker dem fra som en driftsomkostning tæller ikke! :P
Sidst spillet:
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Taibi »

Coin & Crown - er et kortspil med et civ-tema, omend nok en smule abstrakt.

Combo Fighter - er et 2-player eller team kampspil. I bund og grund helt basalt, men denne anmeldelse overbeviste mig om, at vi skulle prøve det.

Crusaders: Thy Will Be Done - er et spil om korstogene. TEMA næsten nok. Samtidig leger spillet med Mancala mekanismen fra Trajan. Jeg glæder mig til at prøve det, og jeg håber, at det kan leve op til mine forventninger.

Dice Throne: Season One + Season Two - er et andet kampspil, som i den nye udgave fra Roxley lanceres i stor stil. Vivi og jeg så videoer af spillet, og vi har store forventninger til det. Forskellige helte med forskellige abilities, terningekast og comeback-wins. Vi var solgt.

Gùgōng - var jeg længe i tvivl om, men endte med et sidste-minuts panikpledge. Jeg håber, at det holder. Videon fra Heavy Cardboard var interessant, men som altid hænger det på, om spillet holdet med kun to spillere.

Palm Island - er et meget lille kortspil, men lover en masse smæk for skillingerne. Til prisen (og i en større gruppe) var det et forsøg værd. Perfekt til de lange ture eller café besøgene, ingen af delene noget vi dyrker, så ...

Rabbit Island - er et 4x spil med nuttede kaniner. Nok allerede et spil, som jeg har fortrudt, men måske mere i KS' ånd end mange andre.

Snowdonia: Master Deluxe Set - er et spil, som de fleste kender. Vi har selv haft det, plus adskillige dele. Til prisen og med den store mængde indhold, selvom meget måske er lir, kunne jeg ikke stå i mod.

Trickerion: Dahlgaards Academy - er et spil, som Gunness er vild med. Hans entusiasme fik mig til at købe spillet, men vi har ikke spillet det endnu. Da den nye fancy udgave kom, så kunne jeg ikke stå imod. Jeg er en sucker for lir.

Vast: The Mysterious Manor - er endnu et spil, hvor vi ikke har spillet det første... men hoppede med på den anden, for ikke at gå glip af noget.

Western Legends - er støttet alene pga. temaet.


Derudover er der en del spil, som jeg har solgt videre, herunder Root, Brass, Tudor og Wreck Raiders.

Jeg har fortrudt, at jeg ikke hoppede på Endeavor, og vakler på Dreamscape stadig.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 485 times
Been thanked: 522 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by Gunness »

Taibi wrote:Trickerion: Dahlgaards Academy - er et spil, som Gunness er vild med. Hans entusiasme fik mig til at købe spillet, men vi har ikke spillet det endnu. Da den nye fancy udgave kom, så kunne jeg ikke stå imod. Jeg er en sucker for lir.
Avs, den forpligter jo :) Jeg håber, at du snart får basisspillet prøvet. Om ikke andet er en BGG-rating på 7,8 jo ikke helt skeløjet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Vis os dine Kickstartere

Post by digter »

Stony wrote:
digter wrote:Her er mine kickstartere:

-

:lol:
Ja ja ja. Folk der køber spil ind i store mængder, og så trækker dem fra som en driftsomkostning tæller ikke! :P
Beklager det sene svar.

Du har naturligvis ret. Mine/vores indkøbsvaner ligner nok ikke det den almindelige brætspillers. Og alligevel så har min tilgang til kickstartere altid været den samme. Det hænger måske sammen med at jeg, inden jeg blev café-ejer, købte 90% af mine spil på brugtmarkedet. Så ideen om at give fuld pris for et spil, som jeg hverken kan prøve eller læse anmeldelser af inden et køb, er ikke noget jeg nogensinde har set fidusen i. Vi er naturligvis forskellige og nogen synes det fedt at være "en del af projektet" og andre får sikkert en masse ud af at læse regelbogen og kan vurdere om et spil er godt eller ej. more power to them! Jeg har svært ved at se hvad jeg skulle få ud af det, når der er så mange fede og velanmeldte spil :)
Image
Post Reply