Cthulhu - For mit vedkommende nok i lidt omvendt rækkefølge

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Cthulhu - For mit vedkommende nok i lidt omvendt rækkefølge

Post by Stony »

Jeg har spillet computerspil. Jeg har spillet brætspil. Jeg har sågar spillet rollespil. Men jeg har faktisk aldrig LÆST H.P.Lovecraft's Cthulhu.

Jeg var en tur indenom boghandlen i Lyngby Storcenter, og spottede denne bog. Det endte med at blive et impulskøb. De havde mindst et eksemplar mere, såfremt nogen skulle døje med den samme mangel i opdragelsen som jeg. :D

Image
Sidst spillet:
Image
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Cthulhu - For mit vedkommende nok i lidt omvendt rækkefølge

Post by strato »

Stony wrote:Jeg har spillet computerspil. Jeg har spillet brætspil. Jeg har sågar spillet rollespil. Men jeg har faktisk aldrig LÆST H.P.Lovecraft's Cthulhu.

Jeg var en tur indenom boghandlen i Lyngby Storcenter, og spottede denne bog. Det endte med at blive et impulskøb. De havde mindst et eksemplar mere, såfremt nogen skulle døje med den samme mangel i opdragelsen som jeg. :D

Image
Nize, hvad måtte du slippe for den?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Cthulhu - For mit vedkommende nok i lidt omvendt rækkefølge

Post by Stony »

299,-
Sidst spillet:
Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Cthulhu - For mit vedkommende nok i lidt omvendt rækkefølge

Post by Neumann »

Tjaeh - held og lykke, og skulle du gå død i den, så giv den en chance igen en anden gang. Lovecraft vinder ved nærmere bekendtskab, men nogen stor forfatter bliver han nu aldrig, og han kan være meget tung i sproget. Læs ham for himlens skyld aldrig oversat, dér lyder han direkte latterlig.
Jeg er ret glad for "Dream Quest of unknown Kadath" (også i en ganske hæderlig tegneserieudgave ved Jason Thompson).
Post Reply