Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

Hvis der er nogen der er sprunget på Overturn Rising Sands, så bliver der snakket om at det ligner et scam.

Kig evt. på denne debattråd på BGG.

Bare en heads up på at du måske bør spendere dine Kickstarter penge på et andet projekt.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Taibi »

Vi er 11 mand på Snowdonia, så hvis nogen er fristet, så er det nu. Er du den 12. mand, så bliver prisen $65 inkl. fragt til Danmark (du skal selv afhente).
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Skumle »

Taibi wrote:Vi er 11 mand på Snowdonia, så hvis nogen er fristet, så er det nu. Er du den 12. mand, så bliver prisen $65 inkl. fragt til Danmark (du skal selv afhente).
Som skrevet på FB tager jeg gerne den sidste plads :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Stony wrote:Hvis der er nogen der er sprunget på Overturn Rising Sands, så bliver der snakket om at det ligner et scam.
Projektet blev lukket af KS her til aften, så de er (langt om længe) kommet til samme konklusion.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Hoppede på Vital Lacerdas Escape Plan i dag. Er rigtig glad for hans spil, så selvfølgelig skal det også backes.

Ret god video af Paul Grogan fra Gaming Rules! der gennemgår reglerne.
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Neumann »

Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.

Nogen af jer har vistnok prøvet en oversæt-det-selv-løsning - var det noget, der fængede? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle samkøbere i øst-Danmark at dele forsendelse med.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

Neumann wrote:Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.

Nogen af jer har vistnok prøvet en oversæt-det-selv-løsning - var det noget, der fængede? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle samkøbere i øst-Danmark at dele forsendelse med.
Det var Tommy (zfire herinde) som havde lavet et kæmpe arbejde og oversat alle kortene til Djengis Con. Jeg nåede at prøve det 2 gange og var meget imponeret. Nok det bedste deduktions spil, som jeg nogensinde har prøvet. Jeg er ikke altid enig med Tom Vasel, men hans meget positive review rammer meget godt overens med min holdning.

Tror vi er en del som ryger på den KS.
Image
Carlei
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 463
Joined: Mon Mar 04, 2013 3:27 pm
Location: Taastrup
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Carlei »

Jonezy wrote:
Neumann wrote:Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.

Nogen af jer har vistnok prøvet en oversæt-det-selv-løsning - var det noget, der fængede? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle samkøbere i øst-Danmark at dele forsendelse med.
Det var Tommy (zfire herinde) som havde lavet et kæmpe arbejde og oversat alle kortene til Djengis Con. Jeg nåede at prøve det 2 gange og var meget imponeret. Nok det bedste deduktions spil, som jeg nogensinde har prøvet. Jeg er ikke altid enig med Tom Vasel, men hans meget positive review rammer meget godt overens med min holdning.

Tror vi er en del som ryger på den KS.
Jeps 8)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

Kickstarteren skulle være bekræftet til slutningen af 2018 eller starten af 2019.

https://boardgamegeek.com/thread/204012 ... -confirmed

I tråden er også linket til hvor man kan tilmelde sig deres nyhedsbrev. Så regner jeg med at de skriver et ord eller to når kickstarteren går i luften.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Hoppede på Terror of London. Kan godt lide den periode, og udover figurer så er jeg til deck builders i øjeblikket (har altid været).
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by digter »

Gunness wrote:Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.
Tak for tippet!

EDIT: Der står dog intet om at det er EU-friendly shipping, så jeg springer over :(
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Det var også derfor, jeg foreslag PDF-udgaven. Den koster 1/4 af paperback med porto.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by digter »

Gunness wrote:Det var også derfor, jeg foreslag PDF-udgaven. Den koster 1/4 af paperback med porto.
Yes. Jeg er dog kun interesseret i den fysiske udgave. Håber den kommer på Amazon :)
Image
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by AndersC »

Gunness wrote:Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.
Ja, tak for tippet! Jeg har også bestilt en pdf nu :)
Sidst spillet:
Image
Post Reply