Månedens spiloplevelse juli 2021

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Månedens spiloplevelse juli 2021

Post by Frouvne »

Vel inde i august måned kan det vurderes, hvad der udgjorde månedens spiloplevelse i juli 2021.

Min måned så således ud:


Fantasy Realms - 16
Ticket to Ride: First Journey (Europe) - 6
Oceans - 4
Terraforming Mars: Ares Expedition - 3
Honey Buzz - 2
Under Falling Skies - 2
Go Go Gelato! - 1
Imagine - 1
Lost Ruins of Arnak - 1
Paleo - 1
The Red Cathedral - 1

Det var i høj grad en måned både med negative og positive overraskelser. Terraforming Mars: Ares Expedition havde jeg en klar forventning om ville appellere til mig. Det var et flop. Umiddelbart har Oceans heller ikke leveret - men det får et par chancer mere. Vi voksne i familien lod os - meget til min overraskelse - begejstre over Ticket to Ride: First Journey (Europe) i en sådan grad, at jeg overvejede om jeg skulle anskaffe mig en variant af spillet. Honey Buzz var nok den mest solide spiloplevelse. Alligevel vil jeg lade æren tilfalde Fantasy Realms fordi det blev spillet så mange gange de relativt få gange, det kom på bordet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Månedens spiloplevelse juli 2021

Post by Gunness »

Juli:
Fleet: The Dice Game (Second Edition) - 3
Tajemnicze Domostwo - 3
Paris: La Cité de la Lumière - 2
Twisty Little Passages - 2
Brass: Lancashire - 1
Equinox - 1
Near and Far - 1
Sherlock Holmes Consulting Detective: The Thames Murders & Other Cases - 1

Måneden bærer præg af, at det er ferietid, så det har været lidt småt med spillepartnere. Det nyankomne Fleet: The Dice Game har dog været en positiv oplevelse, både solo og med familien. Bedste nye oplevelse har været Equinox.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply