Månedens spiloplevelse december 2019

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Månedens spiloplevelse december 2019

Post by Frouvne »

I december blev det til:

Rhino Hero - 5
Rory's Story Cubes - 5
Crokinole - 3
Go Go Gelato! - 3
Hit Z Road - 3
Patchwork Doodle - 3
Funny Fishing - 2
Rory's Story Cubes: Voyages - 2
Schatz der Drachen - 2
Spot it! - 2
Tainted Grail: The Fall of Avalon - 2
Ciúb - 1
Domino - 1
Dr. Eureka - 1
Escape Room In A Box: The Werewolf Experiment - 1
Gaia Project - 1
Modern Art - 1
Mystery House: Adventures in a Box - 1
Sardines - 1
Speed Colors - 1
Terra Mystica - 1
Terra Mystica: Merchants of the Seas - 1
Twilight Struggle - 1
War Chest - 1

En måned hvor der bliver spillet: Crokinole, Gaia Project, Modern Art, Terra Mystica og Twilight Struggle er en god måned. Hit Z Road og War Chest var interessante titler, der skal undersøges lidt nærmere. Escape Room In A Box: The Werewolf Experiment var et fabelagtigt Escape Room spil. Tainted Grail: The Fall of Avalon var dog suverænt den mest interessante nye spiloplevelse. Og det glæder jeg mig til at dykke dybere ned i!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse december 2019

Post by Goblen »

En rigtig god måned med masser af gode spil. Ikke en eneste dårlig spiloplevelse, og hyggeligt selskab gjorde måneden rigtig god.

Det bedste spil var Carnival of Monsters. Er rigtig glad for Richard Garfields spil og temaer der altid er lidt skæve, og det spil svigtede ikke. Det skal helt sikkert ind i min egen samling når der kommer lidt flere penge på bankbogen. Den bedste spiloplevelse var Terraforming Mars: Turmoil. Min kone og jeg er stadig rigtig glade for Terraforming Mars, og vi synes Turmoil tilføjer en masse rigtig gode ekstra elementer. Vi hygger os sindsygt meget med det spil.

Derudover var det fedt at få prøvet Sanctum. Godt spil, men tror ikke jeg kommer til at eje det da det aldrig vil komme på bordet.

Cartographers: A Roll Player Tale - 4
Tiny Towns - 4
Terraforming Mars: Turmoil - 3
Great Western Trail - 2
Kingdom Death: Monster - 2
Bus - 1
Carnival of Monsters - 1
Coimbra - 1
Glen More II: Chronicles - 1
Kai-Zen - 1
On Tour - 1
Point Salad - 1
Q.E. - 1
Sanctum - 1
Post Reply