Doom / Blue Moon City d. 24/2 [Brønshøj]

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Doom / Blue Moon City d. 24/2 [Brønshøj]

Post by Rune Petersen »

Eftersom der kom et spil Dune og tilmed sygdom i vejen for det sidste arrangement med Doom og Blue Moon City vil jeg hermed prøve igen.

Som udgangspunkt vil jeg foreslå d. 24/2 med starttidspunk kl. 13. Stedet bliver min bopæl i Brønshøj, dog kan andet aftales om nødvendigt.

Hvis folk har tid og lyst kan der sagtens spilles flere spil. Fastholdes lørdag er der ikke noget sluttidspunkt for mit vedkommende. Bespisning kan også arrangeres.

For god ordens skyld skal jeg lige nævne, at begge spil er for 2-4 spillere.

Jeg håber, at nogen her føler sig lokket af tilbudet.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Doom / Blue Moon City d. 24/2 [Brønshøj]

Post by qute »

Rune Petersen wrote:Eftersom der kom et spil Dune og tilmed sygdom i vejen for det sidste arrangement med Doom og Blue Moon City vil jeg hermed prøve igen.

Som udgangspunkt vil jeg foreslå d. 24/2 med starttidspunk kl. 13. Stedet bliver min bopæl i Brønshøj, dog kan andet aftales om nødvendigt.

Hvis folk har tid og lyst kan der sagtens spilles flere spil. Fastholdes lørdag er der ikke noget sluttidspunkt for mit vedkommende. Bespisning kan også arrangeres.

For god ordens skyld skal jeg lige nævne, at begge spil er for 2-4 spillere.

Jeg håber, at nogen her føler sig lokket af tilbudet.
Perfekt. Jeg skal heller ikke noget søndag morgen :D

Hvis nogen har lyst til at spille King of Chicago, Ticket to ride eller Shadows over Camelot, kan jeg også tage dem med.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Hmm, vinterferien må have lagt en dæmper på entusiasmen. Er her ikke nogen der vil give qute en hånd mod dæmonerne i Doom? :wink: Eller har jeg smidt indlægget i det forkerte forum...?
Post Reply