Invitation til Brætspil i Vanløse.

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Hej!

Jeg og en kammerat spiller brætspil hos mig hver torsdag. En gang imellem er vi lidt flere, men folk er begyndt at falde fra på grund af arbejde, børn, skole, dalende interesse og så videre. Det giver os rig mulighed for at hygge med fabelagtige 2-spiller spil som Summoner Wars eller det i mine øjne geniale Battlecon: War/Devastation of Indines.

Men!

Vi kunne også mægtigt godt tænke os at få vores tre og fire-spillers brætspil på bordet noget oftere, men det kræver, at vi er flere end kun jeg og min kammerat.

Jeg tænker, at jeg derfor tager chancen og hører herinde, om der er nogen, der har lyst til at være med? Jeg har alle spillene, så man behøver ikke selv at tage noget med.

De spil vi spiller ligger i den regel-lette ende af brætspils-skalaen, så regelkendskab er absolut ikke et krav. Jeg forventer bestemt ikke, at folk kan deltage hvergang, men det kunne være fedt, hvis der var nogen, der vil være med de dage, de har tid og lyst. Det foregår fra klokken 17.00 af i Vanløse til, at vi ikke gider mere. Dog ikke for sent, da vi trodsalt skal på arbejde dagen efter :P

Niveauet er begynder / casual, vi tager det stille og roligt, og der er ingen af os, der er særligt konkurrence-mindede. Det vigtigste er, at det er sjovt.

De 3-4 personers spil vi spiller mest er Munchkin og Sentinels of the Multiverse, men jeg går også med en drøm om, at få spillet lidt Smash Up.

Edit: Vores mini-spilgruppe har iøvrigt en Facebook Gruppe her: https://www.facebook.com/groups/402923883103321/ :P
Last edited by Da Senzai on Thu Jan 22, 2015 11:29 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Goblen »

Hejsa,

Jeg vil gerne være med. Dog er jeg lidt ramt af at bo langt væk, så det kræver lidt koordinering, så jeg kan ikke være med hver gang.

/Brian
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Du skal da være velkommen! :D

Sender dig lige en besked med adresse ^_^
Image
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by weilmann »

Altså ... jeg kunne også godt tænke mig at spille noget mere Smash Up - og jeg bor ikke så langt væk.

Det vil nok ikke være hver torsdag jeg kan, men mindre kan vel også gøre det?
Mvh
Martin
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Sagtens, du kan bare komme de gange, du har tid og lyst ^_^.
Image
Hatting
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 5:55 pm
Favoritspil: Star Wars: Imperial Assault, Game of Thrones: The Board Game, Blood Bowl, Descent 2nd. Men er frisk på at prøve alt
Location: Aalborg/Vanløse

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Hatting »

Mangler i stadig folk? :)
Mvh
Jeppe
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Hej!

De fleste torsdage er vi kun Jeg og min kammerat, Torben. Jeg har fire stole, så du kan sagtens være med. Bare du lige skriver til mig, så jeg ved, at du kommer! :D
Image
Tommy Champione
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 103
Joined: Thu May 19, 2011 12:11 am
Location: Brønshøj

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Tommy Champione »

Howdy neighbors!

Husum her - Kan desværre næppe nogen torsdage i nærmeste fremtid, men I skal være velkomne til at sende mig jeres e-mail, så skriver jeg til jer næste gang vi prøver at få stablet noget på benene her.

Vh

Tommy
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Tak for spillet i dag, det var en fornøjelse! ^_^

Jeg oprettede i sin tid en Facebook gruppe for vores Mini-playgroup med håb om at gøre det nemmere at arrangere spildage. Den er her:

https://www.facebook.com/groups/402923883103321/ , selvom jeg godt nok er den eneste, der skriver i den :P
Tommy Champione wrote:Howdy neighbors!

Husum her - Kan desværre næppe nogen torsdage i nærmeste fremtid, men I skal være velkomne til at sende mig jeres e-mail, så skriver jeg til jer næste gang vi prøver at få stablet noget på benene her.

Vh

Tommy
Fedest, du får lige min mail i en privat besked.
Image
Hatting
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 5:55 pm
Favoritspil: Star Wars: Imperial Assault, Game of Thrones: The Board Game, Blood Bowl, Descent 2nd. Men er frisk på at prøve alt
Location: Aalborg/Vanløse

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Hatting »

Tror jeg klar på næste torsdag hvis der er noget der :)
Hatting
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 5:55 pm
Favoritspil: Star Wars: Imperial Assault, Game of Thrones: The Board Game, Blood Bowl, Descent 2nd. Men er frisk på at prøve alt
Location: Aalborg/Vanløse

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Hatting »

Kunne der egentlig være stemning for starte en Imperial Assault kampagne :)?
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Invitation til Brætspil i Vanløse.

Post by Da Senzai »

Jeg kender ikke Imperial Assault, men jeg er frisk på et give det et forsøg ^_^.

Jeg er dog ikke helt sikker på, at vores torsdage egner sig særligt godt til kampagne-spil. Torben og Jeg møder fast op hvergang, men derudover er det lidt tilfældigt, hvem der ellers er med. De fleste af mine venner har travlt med skole, børn, arbejde, kæreste og andre venner, så de har ikke mulighed for at deltage hver gang.

Men altså. Bare tag det med. Hvis det er en gang, hvor det kun er Torben og Jeg, der er der, så er vi helt sikkert friske på at prøve det.
Hatting wrote:Tror jeg klar på næste torsdag hvis der er noget der :)
Cool! :D

- men jeg vil gerne have et konkret ja eller nej, før jeg reserverer en plads til dig. (<--- Siger optimisten, der tror, at der ligepludseligt kan finde på at møde fem mennesker op på en gang :P)
Image
Post Reply