Nogen med en stor kuffert som skal til Essen?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Nogen med en stor kuffert som skal til Essen?

Post by BACON! »

Jeg tror at det her er det rigtige underforum at skrive det i, ellers laver jeg tråden et andet sted i stedet :)

Jeg har også skrevet på BGG, så det her bliver bare et copy/paste af hvad jeg skrev derinde.

Endnu en gang kommer jeg ikke med til messen i Essen, så igen i år vil jeg høre om der er en som skal derned der måske kunne købe et par spil ind for mig. Gerne en som kommer over Fyn på vejen hjem. I år bor jeg endda næsten så tæt på motorvejen som det kan lade sig gøre.

Sidste år gik det meget godt, og det håber jeg da også at ham som hjalp mig synes :)
Det vigtigste for mig er at det ikke skal genere nogen at hjælpe mig med det her, så som sidste år forudbestiller jeg alt hvad jeg kan så det bare skal hentes, og andre spil skal kun købes for mig hvis tiden og lejligheden er til at få fat i dem.
Det er heller ikke noget som jeg forventer folk gør fuldstændigt kvit og frit :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
Post Reply