Over 200 beskrivelser...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14663
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 468 times
Been thanked: 676 times
Contact:

Over 200 beskrivelser...

Post by Frouvne »

Var du klar over, at der nu ligger over 200 danske beskrivelser af kort- og brætspil her på GermanGames.dk? :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Over 200 beskrivelser...

Post by Helle »

Frouvne wrote:Var du klar over, at der nu ligger over 200 danske beskrivelser af kort- og brætspil her på GermanGames.dk? :D
Ja, det ved jeg godt! Men vidste du, at det er 200 forskellige, når der er taget højde for, at flere at titlerne står under både engelsk og tysk titel??????
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2974
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Ganske imponerende! Tillykke med det!
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg tror at vi er ude i noget Peter Belli og frue agtig reklamespot? Det er lige til lokalradioen - og det er en ros - af en slags*).

Men ud over det, så er det ret imponerede så megen indhold I har fået puttet i hjemmesiden, og at I har fået bygget et community op omkring forumet. Det er ganske godt gået, og jeg har da både fået spillet mere - nu senest Vinci, men også købt og byttet langt mere end jeg har fået gjort i de seneste ti år. Det eneste der ærger mig, er at jeres tilbud er for gode. Specielt det senest kom på et tidspunkt, hvor jeg egentlig havde besluttet mig for at holde en mindre pause i indkøbene. Men Doom til under halv pris (hvis man sammenligner med Fantask.dk). Det var for meget (eller for lidt/eller for godt til at sige nej til). Så hold op med det!

*) Eller også er det et slag under bæltestedet. Så undskylder jeg...
Kanzler wrote:Ganske imponerende! Tillykke med det!
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5140
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 516 times
Been thanked: 581 times

Post by Gunness »

Ja, det er virkelig godt gået!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14663
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 468 times
Been thanked: 676 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tak for de pæne ord! :oops: Det var ikke et forsøg på at komme med selv-ros... det overraskede mig positivt, at det faktisk var blevet til så mange. Det er noget af det, vi jo gerne vil være gode til. Nu håber vi så, at der er nogle, der er interesseret i at deltage i at udvide mængden af beskrivelser... Fik I den? :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5140
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 516 times
Been thanked: 581 times

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Nu håber vi så, at der er nogle, der er interesseret i at deltage i at udvide mængden af beskrivelser... Fik I den? :wink:
Ouch, ja.... jeg fik den i hvert fald, men prøver ihærdigt at ignorere den :)
Seriøst, hvis tiden tillader det skal jeg prøve at få skrevet lidt om La Citta eller Caylus. Det skal dog ikke afholde andre fra at komme først.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14663
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 468 times
Been thanked: 676 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det skal være meget velkomment! Jeg ved, at der er en beskrivelse af Caylus, der næsten ligger klar... så hvis du skal prioritere, kan det jo indgå i overvejelserne... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2974
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg vil også gerne hjælpe, men det bliver nok først i det nye år :D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jesper wrote:Jeg tror at vi er ude i noget Peter Belli og frue agtig reklamespot? Det er lige til lokalradioen - og det er en ros - af en slags*).
Hej Jesper

Tak for din kommentar! Nej, det var ikke planlagt, som nogen reklamespot, men vi talte det op igår (møjsommeligt med papirliste til at strege gengangere ud på ....) - og da Allan ikke nævner noget om, at de er forskellige, så tænkte jeg, at det ville jeg da gøre (man kunne nemt tænke - ja, det er klart der er 200 når det samme spil står 2 eller endda nogle gange hele 3 gange) ... og begyndte flere gange, men det lød så dumt... så jeg besluttede mig for at gøre som alle I andre - at citere... Men du har da ret det lyder som en eller anden dårlig lokalradioreklame, når det læses samlet... Men pyt ... vi havde ikke fået den bedre selvom den havde været planlagt :-)

Men det er da dejligt at du får spillet noget mere - jeg må sige, at nu med Vinci, så får jeg da også spillet mere end jeg ellers ville have gjort. Det er en anden måde, men også ok.... så vi ses på slagmarken, hvor slavehandleren med hård hånd forsøger at undertrykke ethvert tiltag til førerpositioner!!!!! :twisted:
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Det er nu sjovest at spille med nogen man kender, og selv om GG også er lidt virtuelt, så virker det meget godt med en danskerkoloni, så er der lidt kontinuitet i spillene, og det er også skægt med noget historik.

Jeg spillede en del Eufrat og Tigris på BGG, men der mangler lige som et eller andet. (Og jeg tabte stort .-( )

Så jeg synes det virker meget godt at spille med jer herinde fra.

Er det ikke for sent at forsøge at undertrykke førerpositioner?
Helle wrote:
Jesper wrote:Jeg tror at vi er ude i noget Peter Belli og frue agtig reklamespot? Det er lige til lokalradioen - og det er en ros - af en slags*).
Hej Jesper

Tak for din kommentar! Nej, det var ikke planlagt, som nogen reklamespot, men vi talte det op igår (møjsommeligt med papirliste til at strege gengangere ud på ....) - og da Allan ikke nævner noget om, at de er forskellige, så tænkte jeg, at det ville jeg da gøre (man kunne nemt tænke - ja, det er klart der er 200 når det samme spil står 2 eller endda nogle gange hele 3 gange) ... og begyndte flere gange, men det lød så dumt... så jeg besluttede mig for at gøre som alle I andre - at citere... Men du har da ret det lyder som en eller anden dårlig lokalradioreklame, når det læses samlet... Men pyt ... vi havde ikke fået den bedre selvom den havde været planlagt :-)

Men det er da dejligt at du får spillet noget mere - jeg må sige, at nu med Vinci, så får jeg da også spillet mere end jeg ellers ville have gjort. Det er en anden måde, men også ok.... så vi ses på slagmarken, hvor slavehandleren med hård hånd forsøger at undertrykke ethvert tiltag til førerpositioner!!!!! :twisted:
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Jesper

Ja, der er anderledes at spille med nogen man "kender".
Jeg har da lige flyttet hele min koloni, bare for at slå løs på rød, som lå derovre, hvor jeg ligger nu - og fik lov til at passe sig selv ... vi er da meget lige. Det er faktisk frouvne, der på ranglisten ligger højest ...

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14663
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 468 times
Been thanked: 676 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kanzler wrote:Jeg vil også gerne hjælpe, men det bliver nok først i det nye år :D
Vi er tålmodige sjæle... :D

Vi ser meget frem til bidrag også fra din side. Det er dejligt, hvis flere vil være med til at bidrage; det kan være med til at gøre denne side til et endnu bedre sted at besøge for os alle.

Det glæder mig også såvel at høre som selv at opleve, at folk spiller med hinanden online... nogle gør det sågar i den virkelige verden, nogle bytter spil osv. Jo, det lyder som om, det (hjemmesiden og ikke mindst forum) er ved at blive et rart samlingssted, hvor mange kigger forbi et par gange om dagen... :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply