Poll: What should you do to a spammer?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply

What should you do to a spammer?

Poll ended at Sat Oct 21, 2006 3:08 pm

String him up by the balls
0
No votes
Pound him black and blue with a club
0
No votes
Rip out his spine. (If he has any)
1
17%
All of the above
5
83%
 
Total votes: 6

User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Poll: What should you do to a spammer?

Post by Stony »

Just a poll - and run in english in hopes of the spammers reading it. (Futile effort, I know)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Praksis i dag er dog blot, at de bliver fjernet fra forum... men praksis er naturligvis til at ændre! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Hvad med at folk ikke kan skrive i forummet, før de har lavet en profil, der efterfølgende er blevet godkendt af en admin?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:Hvad med at folk ikke kan skrive i forummet, før de har lavet en profil, der efterfølgende er blevet godkendt af en admin?
Det er også blevet praksis for et par dage siden, da der var kommet fem tilmeldinger og den ene af dem alene havde lavet fire til fem indlæg... Jeg har gerne villet slippe udenom denne løsning, da jeg syntes det virker lidt uvenligt, at man ikke bare kan gå i gang. Men nu har jeg altså vurderet, at det er nødvendigt, for at alle de faste brugere ikke skal udsættes for alle disse irrelevante indlæg... og så slipper jeg også for at bruge tid på at slette indlæg!
frouvne, administrator

Image
Post Reply