Så er alt i sin skønneste orden igen!

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Så er alt i sin skønneste orden igen!

Post by Frouvne »

Som nogle sikkert har bemærket, har det været en usædvanlig week-end her på GermanGames.dk. Forum har været nede i knapt et døgn ... d.v.s. det viser sig, at det åbenbart primært er boardindekset, der har været nede, men da det er det, der linkes til fra forsiden, har de fleste af os været udelukket fra at besøge forum. Og for at være tro overfor ordsproget om én ulykke kommer sjældent alene, var portalen til hele siden også nede et par timer lørdag aften. Men nu ser alt ud til at fungere igen.

Problemerne opstod i forbindelse med en opdatering af dette phpBB-forum. Jeg var selv ansvarlig for at lægge WordPress ned (ikke at jeg er særlig stolt af det) og min arbejdshypotese var da også, at kilden til den anden fejl var den samme (= undertegnede). Overraskende nok viste denne arbejdshypotese sig ikke at holde stik i dette isolerede tilfælde. Tak til de IT-kyndige brugere, der lagde øre til mine problemer og gav gode råd. Håber ikke nedbruddet har været til for stor gene for jer som brugere. Historisk set er det i særklasse det længste nedbrud vi har oplevet på siden. Så fik vi også prøvet det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Så er alt i sin skønneste orden igen!

Post by glorn »

"thumps up!*
David.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 237 times
Been thanked: 104 times

Re: Så er alt i sin skønneste orden igen!

Post by Taibi »

Det var måske en idé, at skrive det på forsiden også.

Ellers er det første der møder én, at forummet er nede hele weekenden. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply