[FORÆLDET] Åben invitation til Eclipse søn. d. 1. Januar

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Åben invitation til Eclipse søn. d. 1. Januar

Post by Sir William »

Sjov tråd, flere afbud og undskyldinger fra folk om at de ikke kan deltage end tilkendegivelser om, at man gerne vil deltage :lol:

Indtil videre en som gerne vil deltage, kommer dog 24 timer tidligere end planlagt og en enkelt måske, ellers kun afbud :P

Synes det er et godt initiativ, en god start på 2012. 8)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Åben invitation til Eclipse søn. d. 1. Januar

Post by Helle »

Sir William wrote:Sjov tråd, flere afbud og undskyldinger fra folk om at de ikke kan deltage end tilkendegivelser om, at man gerne vil deltage :lol:

Indtil videre en som gerne vil deltage, kommer dog 24 timer tidligere end planlagt og en enkelt måske, ellers kun afbud :P

Synes det er et godt initiativ, en god start på 2012. 8)
Det er vel et udtryk for, at folk gerne ville deltage, hvis det var en anden dag .... sådan er det ofte, når folk vælger ikke at deltage i noget, som de faktisk gerne ville - så bliver det ofte skrevet. Men det er vel for at vise opbakning til arrangementer, selvom de ikke selv kan og i håbet om, at det ville blive gentaget en anden dag.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Åben invitation til Eclipse søn. d. 1. Januar

Post by Brichs »

Helle wrote:
Sir William wrote:Sjov tråd, flere afbud og undskyldinger fra folk om at de ikke kan deltage end tilkendegivelser om, at man gerne vil deltage :lol:

Indtil videre en som gerne vil deltage, kommer dog 24 timer tidligere end planlagt og en enkelt måske, ellers kun afbud :P

Synes det er et godt initiativ, en god start på 2012. 8)
Det er vel et udtryk for, at folk gerne ville deltage, hvis det var en anden dag .... sådan er det ofte, når folk vælger ikke at deltage i noget, som de faktisk gerne ville - så bliver det ofte skrevet. Men det er vel for at vise opbakning til arrangementer, selvom de ikke selv kan og i håbet om, at det ville blive gentaget en anden dag.
Præcis derfor jeg skrev herinde, i hvert tilfælde.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Åben invitation til Eclipse søn. d. 1. Januar

Post by Stony »

Det lader ikke til at være et tidspunkt der passer folk, så jeg tror bare jeg henretter arrangementet, og så må jeg se hvornår det kan passes ind istedet.
Sidst spillet:
Image
Post Reply