Martin Wallace laver spil i Pratchett's Discworld univers

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Martin Wallace laver spil i Pratchett's Discworld univer

Post by Frouvne »

Mik wrote:[...] Her er linket til Amazon: http://www.amazon.co.uk/Guards-Discworl ... 0575070714 [...]
Cool! Tak for linket! Jeg håber, at jeg bliver så grebet af bogen, at det ikke bliver nødvendigt at ty til denne løsning - men jeg er bestemt ikke for fin til at kaste mig over en tegneserie... øh, jeg mener grafisk novelle!
Mik wrote:[...] Selv er jeg naturligvis blot gået ud på hylden 20 meter væk og hentet de pågældende værker ind på mit kontor. 8)
Det er jo ikke det samme som at eje det! :roll: Der er vel en samler gemt i de fleste af os... desværre - tænker man ofte. I dag er det bare også blevet så let og relativt billigt, at man nogen gange ikke orker andet end at aktivere et link hos Amazon... :(
frouvne, administrator

Image
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Martin Wallace laver spil i Pratchett's Discworld univer

Post by Rasmus Hviid »

Frouvne wrote:
Mik wrote:[...] Her er linket til Amazon: http://www.amazon.co.uk/Guards-Discworl ... 0575070714 [...]
Cool! Tak for linket! Jeg håber, at jeg bliver så grebet af bogen, at det ikke bliver nødvendigt at ty til denne løsning - men jeg er bestemt ikke for fin til at kaste mig over en tegneserie... øh, jeg mener grafisk novelle!
Mik wrote:[...] Selv er jeg naturligvis blot gået ud på hylden 20 meter væk og hentet de pågældende værker ind på mit kontor. 8)
Det er jo ikke det samme som at eje det! :roll: Der er vel en samler gemt i de fleste af os... desværre - tænker man ofte. I dag er det bare også blevet så let og relativt billigt, at man nogen gange ikke orker andet end at aktivere et link hos Amazon... :(
Den findes også som lydbog, hvis det kniber med læselysten, siger nørden der har lydbogen, tegneserien og bogen. :)
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Martin Wallace laver spil i Pratchett's Discworld univer

Post by Frouvne »

Rasmus Hviid wrote:[...] Den findes også som lydbog, hvis det kniber med læselysten, siger nørden der har lydbogen, tegneserien og bogen. :)
Tja, det ville jo give mulighed for at høre den imens man transporterer sig omkring... Noget kunne tyde på, at der både er en plan B og C, hvis det ikke skulle lykkes mig at komme i gang med bogen. Tak for informationen!
frouvne, administrator

Image
Post Reply